نماد سایت موبایلستان

اطلاعات تازه از گوشی وان پلاس آیس ۵ پرو لو رفت

اطلاعات تازه از گوشی وان پلاس آیس 5 پرو لو رفت

انتظار می‌رود وان پلاس از گوشی وان پلاس ۱۳ در نوامبر سال جاری در چین رونمایی کند. پیش بینی می‌شود که سری گوشی‌های هوشمند وان پلاس آیس ۵ ممکن است در سه ماهه چهارم، احتمالاً در دسامبر سال جاری، عرضه شوند. به عنوان یک دستگاه پرچمدار، پیش بینی شده OP13 دارای تراشه آینده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد. گفته شده که وان پلاس آیس ۵ پرو نیز از همین تراشه بهره خواهد برد.

در مقایسه با وان پلاس ۱۳، Ace 5 Pro یک گوشی عملکرد محور با تمرکز کمتر بر روی عکاسی خواهد بود. امروز، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی یک پست Weibo منتشر کرد تا جزئیات کلیدی گوشی هوشمند را فاش کند. در حالی که DCS نام گوشی را در افشای بالا مشخص نکرده است، گمان می‌رود که او می‌تواند به OnePlus Ace 5 Pro اشاره کند. این گزارش با گفتن اینکه دستگاه به تراشه SM8750 مجهز خواهد شد آغاز می‌شود که چیزی جز اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نیست.

افشا نشان داده که Ace 5 Pro یک پرچمدار رده بالا با صفحه نمایش تخت BOE X2 با پشتیبانی از رزولوشن ۱.۵K همراه است. به یک فریم وسط فلزی با زاویه سمت راست مجهز خواهد شد. او اضافه کرد که شاسی وان پلاس Ace 5 Pro در دو گزینه شیشه‌ای یا سرامیکی در دسترس خواهد بود. دارای لبه‌های تخت بین قاب عقب و قاب میانی برای انتقال صاف است. علاوه بر این، طراحی صنعتی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. متأسفانه فاش کننده چیز دیگری در مورد مشخصات دستگاه به اشتراک نگذارد.

وان پلاس آیس ۵ پرو در نزدیکی

در مقایسه،  Ace 5 با پنل ۶.۷۸ اینچی ۸T LTPO دارای طراحی ریز خمیدگی وارد بازار خواهد شد. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و یک باتری ۶۲۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. برای عکاسی، یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که دارای یک نوار لغزنده هشدار باشد.

در دیگر خبرها بر اساس ادعای یک منبع آگاه در رسانه‌های اجتماعی، وان پلاس آیس ۵ و ۵ پرو ممکن است تا پایان سال عرضه شوند. از زمان معرفی، گوشی‌های هوشمند متعلق به سری وان پلاس Ace در انحصار چین باقی مانده‌اند و گوشی‌های آینده احتمالاً به این روند ادامه خواهند داد. در حالی که وان پلاس Ace 5 ممکن است از یک چیپست موجود استفاده کند، گفته می‌شود که مدل پرو رده بالا دارای چیپست پرچمدار آینده کوالکام در  قلب خود است.

این گزارش بر اساس یک افشا است که در اوایل این ماه منتشر شد و به چندین مشخصات استاندارد وان پلاس Ace 5 اشاره کرد. در پست پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo، مشاور دیجیتال چت استیشن جزئیاتی را در مورد جدول زمانی احتمالی راه‌اندازی و چیپست‌های قدرتمند وان پلاس Ace 5 و Ace 5 Pro به اشتراک گذاشت. Ace 5 ممکن است توسط پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 قدرت گیرد که در حال حاضر سامسونگ Galaxy S24 Ultra و سایر گوشی‌های پرچمدار را قدرت می‌بخشد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل