موبایلستان

انتشار تصویر باکس هدفون گلکسی بادز ۳ سامسونگ

افشاگر Ronald Quandt اخیراً تصاویری از یک هدفون TWS به اشتراک گذاشته و اشاره کرده است که آن‌ها Galaxy Buds 3 Pro هستند. با این حال، اکنون تصویری از جعبه بسته بندی این هدفون یعنی هدفون گلکسی بادز ۳ در اینستاگرام مشاهده شده که تأیید می‌کند این محصول گلکسی بادز ۳ استاندارد است.

قبلاً شایعه شده بود که سری گلکسی بادز ۳ طراحی لوبیایی شکل را برای طراحی آشناتر با ساقه کنار گذاشته است. این اولین بار است که ما Galaxy Buds با ساقه خواهیم داشت. همانطور که از تصویر می‌بینید، Galaxy Buds 3 در رنگ سفید با نوار مشکی روی ساقه عرضه می‌شود. صدها شرکت در چند سال گذشته هدفون TWS را با طراحی مشابه عرضه کرده‌اند. سامسونگ نه تنها این کار را برای اولین بار با محصول خود انجام می‌دهد، بلکه جدیدترین است که از طراحی ساقه استفاده می‌کند.

نوار مشکی می‌تواند ناحیه ای حساس به لمس هدفون باشد و رنگ متمایز آن ممکن است برای متمایز کردن آن از محصولات مشابه باشد. با این حال، طراحی جدید به عنوان “AirPods مانند” توصیف می‌شود. ایرفون‌های لوبیایی شکل این شرکت، از زمان عرضه گلکسی بادز + در سال ۲۰۲۰، عملکرد میکروفون متوسطی داشته‌اند.

این می‌تواند با طراحی جدید بهبود یابد، زیرا میکروفون‌ها نزدیک‌تر به دهان کاربر قرار می‌گیرند. علاوه بر بهبود بالقوه کیفیت تماس، انتظار می‌رود که طراحی مجدد این هدفون فضای داخلی بیشتری را در اختیار هدفون قرار دهد. این می‌تواند برای باتری بزرگ‌تر، چیپست قدرتمندتر و سنسورهای اضافی استفاده شود که منجر به بهبود کلی تجربه کاربر می‌شود.

هدفون گلکسی بادز ۳ در راه است

انتشار تصویر باکس هدفون گلکسی بادز 3 سامسونگ

یکی دیگر از هدفون‌های TWS به همراه کیس شارژ آن به صورت آنلاین منتشر شده است. تصویری حاوی ایرفون و گوشی تاشو سیستم جفت‌سازی سریع سامسونگ را در حال عمل نشان می‌دهد، جایی که این ویژگی محصول را Galaxy Buds 3 Pro ذکر می‌کند.

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر نسخه جدیدی از اپلیکیشن سامسونگ Shop را برای اندروید منتشر کرده است. این یک رابط کاربری کاملاً جدید را ارائه می‌کند که ساده‌تر، سازمان‌یافته‌تر و زیباتر از رابط کاربری ارائه شده توسط نسخه قبلی برنامه به نظر می‌رسد. سامسونگ در واقع فروشگاه خود را برای سری گلکسی زد جدید بازطراحی کرد.

طراحی جدید درست قبل از رویداد Galaxy Unpacked در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ ارائه می شود، جایی که سامسونگ محصولات بسیاری از جمله Galaxy Z Fold 6، Galaxy Z Flip 6، Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra، Galaxy Buds 3، Galaxy Buds 3 Pro را عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت برنامه فروشگاه سامسونگ را برای استقبال از آنها مرتب کرده است. نسخه جدید اپلیکیشن فروشگاه سامسونگ پنج تغییر قابل توجه را ارائه می‌دهد.

 اولین و قابل توجه‌ترین تغییر در نوار بالایی است. نسخه جدید برنامه دارای لوگوی سامسونگ در سمت چپ و جستجو، لیست علاقه مندی‌ها، اعلان‌ها و دکمه‌های سبد خرید در سمت راست است. در نسخه قبلی برنامه، لوگوی سامسونگ را نداشتید. در جای خود یک نوار جستجو وجود داشت. همچنین فاقد دکمه لیست علاقه مندی‌ها بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل