نماد سایت موبایلستان

اولین آپدیت گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ منتشر شد

اولین آپدیت گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ منتشر شد

سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی S24 FE رونمایی کرده است. این جدیدترین مدل این برند در سری FE از گوشی‌های پرچمدار ارزان قیمت بود. در حالی که این گوشی هوشمند هنوز برای مشتریان خود در سراسر جهان ارسال می‌شود، این شرکت شروع به ارائه اولین بروزرسانی نرم افزاری کرده است.

غول فناوری کره جنوبی در حال ارائه آپدیت است که دارای نسخه سیستم عاملی S721BXXS2AXI5 است. بر اساس توضیحات رسمی، این یک بروزرسانی نرم افزاری جزئی بوده که در حال حاضر در مناطق اروپایی و آفریقایی منتشر می‌شود. به عبارت دیگر، به‌روزرسانی هیچ ویژگی یا تغییر عمده جدیدی را به همراه نمی‌آورد، بلکه ما در حال رفع ۶۷ آسیب‌پذیری امنیتی هستیم. بنابراین اگر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، توصیه می‌شود دستگاه خود را بلافاصله به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

تغییرات همچنین اضافه می‌کند که بروزرسانی جدید بهبودهایی را در پایداری دستگاه همراه با رفع اشکالات و ارتقاء عملکرد به ارمغان می‌آورد. برای بررسی اینکه آیا به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، به تنظیمات بروید، سپس به Software Update بروید و Download and Install را بزنید. به خاطر داشته باشید که این به‌روزرسانی در سطح جهانی منتشر نمی‌شود، اما باید بزودی عرضه گسترده‌تری به دنبال داشته باشد.

سامسونگ گلکسی S24 FE را با پوسته سفارشی OneUI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه کرد. همچنین این اولین گوشی Fan Edition این برند است که تا هفت آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

گوشی گلکسی S24 FE آپدیت شد

برای یادآوری، گلکسی اس ۲۴FE با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD عرضه شد. در بخش فنی آن یک چیپ Exynos 2400e  وجود دارد که تا ۸ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. دوربین عقب دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی) + ۸ مگاپیکسلی (تله فوتو) + ۱۲ مگاپیکسلی (فوق عریض) است، در حالی که در جلو یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد. یک بسته باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی این مدل را انرژی داده که از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و از شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A16 سطح پایه خود را در نسخه‌های ۴G و ۵G در ماه دسامبر معرفی کند و اکنون مشخصات دقیقی برای هر دو داریم. آخرین دور از افشاگری‌ها پس از افشای اطلاعات و قیمت‌ها منتشر می‌شود و همه آنچه را که می‌توانیم از دو گوشی گوشی A16 از جمله گوشی Galaxy A16 4G آینده ببینیم تأیید می‌کند.

همانطور که از نام آنها پیداست، گلکسی A16 4G و A16 5G تقریباً یک گوشی هستند و تفاوت عمده آنها در چیپست است. در اروپا که لیست‌های جدید از آن می‌آیند، A16 5G از پردازنده Exynos 1330 خود سامسونگ پشتیبانی می‌کند. افشای اطلاعات گذشته حاکی از آن است که مناطق دیگری مانند آسیای جنوب شرقی شاهد A16 5G با چیپ Dimensity 6300 مدیاتک خواهند بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل