موبایلستان

اولین تصویر رندر شیائومی ۱۵ اولترا منتشر شد

شیائومی تایید کرده که سری ۱۵  را در ۲۹ اکتبر رونمایی خواهد کرد. مدل شیائومی ۱۵ اولترا در اوایل سال ۲۰۲۵ به این سری می‌پیوندد. در حالی که جزئیات آن به تدریج آشکار شده، ما اکنون از طریق رندرهایی که توسط SmartPrix به اشتراک گذاشته شده، اولین تصویر رندر این گوشی را داریم.

رندرها یک ماژول دوربین بزرگ را در عقب نشان می‌دهند که شبیه به مدل قبلی است. با این حال، قرارگیری دوربین در داخل ماژول به دلیل طراحی لنز نامتقارن آن متمایز است. به گفته منبع، دوربین لون تاپ در سال جاری برجسته خواهد شد. این یک لنز تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم ۴.۳ برابری است. این نوع لنز یک پله بیشتر از تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی در ۱۴ اولترا محسوب می‌شود. سنسور تصویر مورد استفاده در اینجا احتمالا ISOCELL HP9 سامسونگ است.

در زیر آن، سه لنز به صورت افقی قرار گرفتند: یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر. انتظار می‌رود دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی باشد. همچنین شایعه شده که Xiaomi 15 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و لبه‌های خمیده میکرو است. این نمایشگر همچنین دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه برای باز کردن قفل به صورت ساده و ایمن است.

شیائومی ۱۵ اولترا جذابتر از همیشه

اولین تصویر رندر شیائومی 15 اولترا منتشر شد

گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ اولترا در سه متریال چرم ساده، فایبرگلاس یا سرامیک، که گزینه‌های مختلفی را برای مطابقت با ترجیحات و سبک‌های مختلف ارائه می‌دهد، به فروش خواهد رسید.

در بخش فنی، این گوشی احتمالا از جدیدترین چیپست Snapdragon 8 Elite برای عملکرد قدرتمند استفاده خواهد کرد. همچنین ممکن است یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی سیم ۸۰ واتی داشته باشد. در بخش نرم افزاری، انتظار داریم که HyperOS 2.0 شیائومی مبتنی بر اندروید ۱۵ داشته باشد.

ما هنوز جزئیات قیمت را بدست نیاوردیم. انتظار رفته قیمت تمام گوشی‌های اسنپدراگون ۸ الیت در سال جاری افزایش یابد. اگر شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو که بزودی معرفی می‌شوند شاهد افزایش قیمت باشند، منطقی است که انتظار افزایش مشابهی برای Xiaomi 15 Ultra داشته باشیم.

در دیگر خبرها شیائومی پس از اولین عرضه جهانی خود، هدفون مقرون به صرفه خود را به نام شیائومی Redmi Buds 6 Lite در بازار چین عرضه کرده است. قیمت این هدفون ۱۳۹ یوان (۲۰ دلار) است و اکنون برای پیش‌سفارش در JD.com در دسترس قرار گرفت.

Redmi Buds 6 Lite دارای طراحی راحت درون گوش بوده و در سه رنگ براق آبی، سفید و مشکی موجود است. این هدفون دارای درایورهای دینامیکی با پوشش تیتانیوم ۱۲.۴ میلیمتری هستند که صدایی با وضوح بالا دارای باس قوی و صدایی پروضوح است. دارای چهار نمایه صدای EQ از پیش تعیین شده و تنظیمات EQ قابل تنظیم بوده که به شما امکان می‌دهد یک تجربه صوتی متناسب با ژانرهای مختلف موسیقی را تجربه کنید. همچنین از کدک AAC پشتیبانی می‌کند و کیفیت صدا را در دستگاه‌های سازگار افزایش می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل