موبایلستان

اولین تصویر گوشی نوبیا Z70 Ultra آشکار شد

اخیراً تصویری از یک گوشی هوشمند درون یک قاب محافظ روی Weibo منتشر شده که کاربران اینترنت در ابتدا حدس می‌زدند که هوآوی Mate 70 باشد.با این حال، افشاگر ویبو Digital Chat Station اکنون با استناد عناصر طراحی آن ادعا می‌کند که گوشی مورد بحث در واقع نوبیا Z70 Ultra است. او به دکمه قرمز رنگ پاور و دکمه دیگری اشاره کرد که به طور مشابه با دکمه عکس‌برداری سری آیفون ۱۶ قرار گرفته که از آن به عنوان یک دکمه عکس یاد کرد. این کلید در واقع دوربین‌ها را در دسترس‌تر می‌کند.

به غیر از دکمه‌ها، این گوشی از صفحه نمایش ۱.۵K به همراه دوربین زیر پنل نیز بهره می‌برد که اولین گوشی بوده این ترکیب را ارائه می‌کند. در مقایسه با Nubia Z60 Ultra و بسیاری دیگر از پرچمداران موجود در بازار فعلی، باید تجربه نمایشگر فراگیرتری را ارائه دهد. طبق گزارش‌ها، این شرکت برای بهبود کیفیت تصویر دوربین زیر پنل، تراکم پیکسلی ناحیه شفاف را کاهش داده است. هرچه پنل نمایشگر کوچک جلوی لنز پیکسل بیشتری داشته باشد، نور کمتری از آن عبور می‌کند. بنابراین سازندگان باید تراکم پیکسل را بسیار پایین نگه دارند تا حداکثر نور ممکن باشد.

با این وجود، طبق گزارش‌ها، Nubia Z70 Ultra کیفیت تصویر بهبود یافته‌ای را با دوربین سلفی زیر پنل خود در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد شد که احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی در سه ماهه چهارم امسال عرضه شود.

نوبیا Z70 Ultra در نزدیکی

اولین تصویر گوشی نوبیا Z70 Ultra آشکار شد

سال گذشته، Nubia Z60 Ultra را در اواسط دسامبر با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 و یک دوربین ۵۰MP+64MP+50MP در عقبعرضه کرد. یکی از جنبه‌های قابل توجه سیستم دوربین، فاصله کانونی ۳۵ میلی‌متری برای دوربین اصلی بود که برای گوشی‌های هوشمند بسیار منحصر به فرد است. در حالی که جزئیات مربوط به جانشین هنوز مشخص نیست، باید منتظر سیستم دوربین مشابه یا با قابلیت بیشتری در کنار عملکرد بهبود یافته باشیم.

در دیگر خبرها شرکت ZTE در نظر دارد بزودی گوشی نوبیا Z70 اولترا پرچمدار را به عنوان مدلی برجسته رونمایی کند. گوشی که ویژگی‌های قابل توجهی ارائه خواهد داد و نزدیک است.

ZTE توسعه Nubia Z70 Ultra جدید را آغاز کرده است. Gizmochina نوبیا Z70 Ultra را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده است. ZTE در حال آماده شدن برای چالش کشیدن رقبای در بازار پرچمدار با گوشی هوشمند Z70 Ultra است. ZTE در حال آماده شدن برای رونمایی از این گوشی هوشمند در آینده نزدیک است. طبق پایگاه داده IMEI، نوبیا Z70 Ultra دارای شماره مدل NX731J خواهد بود. با این حال هنوز اطلاعاتی جز شماره مدل در مورد این گوشی هوشمند وجود ندارد.

نسل قبل نوبیا Z70 Ultra، نوبیا Z60 Ultra، به آخرین پردازنده کوالکام، Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شد. بنابراین نوبیا Z70 اولترا جدید با پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 عرضه خواهد شد. سایر مشخصات سخت افزاری ممکن است شامل برخی بهبودها در مقایسه با Nubia Z60 Ultra باشد. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات Nubia Z60 Ultra بیندازیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل