نماد سایت موبایلستان

اپل تا سال ۲۰۲۶ دو دستگاه تاشو معرفی می کند

اپل تا سال 2026 دو دستگاه تاشو معرفی می کند

مدتی است که شایعاتی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه اپل می‌تواند روی یک آیفون تاشو و یک iMac/iPad هیبریدی تاشو کار کند. اکنون، به نظر می‌رسد که هر دو دستگاه تاشو ممکن است در سال ۲۰۲۶ رونمایی شوند.

گزارشی از جف پو که توسط تحلیلگر ۹to5Mac مشاهده شده است، نشان می‌دهد که هر دو دستگاه در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که آی‌پد/آی‌مک هیبریدی تاشو ابتدا با تاریخ عرضه سه ماهه دوم ۲۰۲۶ عرضه می‌شود. در همین حال، Pu ادعا می‌کند که آیفون تاشو می‌تواند در اواخر سال ۲۰۲۶ رونمایی شود.

این اولین بار نیست که در مورد یک آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ می‌شنویم. ماه گذشته فاش شد که آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ وارد بازار شد و ظاهری شبیه به سامسونگ Galaxy Z Flip 6 دارد. همین گزارش نشان داد که بزرگ‌ترین مشکل اپل حذف چین و چروک نمایشگر است. در همین حال، مدت‌هاست که درباره iMac/iPad تاشو شنیده‌ایم. بنابراین اگر از ایده لپ‌تاپ‌های تاشو خوشتان می‌آید اما آرزو می‌کنید که از MacOS یا iPadOS استفاده می‌کردند، پس حتماً باید مراقب این محصول باشید.

دو دستگاه تاشو اپل خیلی دور نیستند

با این وجود، ممکن است هنوز نخواهید نفس خود را برای این دو دستگاه تاشو حبس کنید. واضح است که اپل هنوز در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین کاملاً ممکن بوده این دستگاه‌ها را قبل از عرضه تجاری شاهد باشیم.

در دیگر خبرها طبق یک گزارش، اپل در حال برنامه‌ریزی برای تولید مدل‌های آیفون ۱۶ پرو در هند است. گوشی‌های «ساخت هند» در اولین روز فروش جهانی برای خرید در دسترس هستند. گفته می‌شود برای تحقق این اقدام، سازنده آیفون با تولیدکنندگان آیفون موجود در این کشور همکاری می‌کند. این پیشرفت بر اساس گمانه زنی‌های قبلی است مبنی بر اینکه اپل قصد دارد باتری‌های آیفون را در هند تولید کند و از شرکای محلی خواسته بود تا تولید آن را راه‌اندازی کنند.

طبق گزارش MoneyControl، اپل در حال برنامه‌ریزی است تا تأسیسات تولید آیفون خود را که بیشتر آنها با شرکای تایوانی مانند Foxconn، Pegatron و Wistron در چین واقع شده‌اند، گسترش دهد. به لطف این ابتکار، آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس، که گمان می‌رود اواخر امسال عرضه شوند، می‌توانند به اولین مدل‌های آیفون «پرو» ساخته شده در هند تبدیل شوند.

گفته می‌شود اپل این اقدام را در نظر دارد تا مطمئن شود که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو پس از عرضه در این کشور در دسترس هستند. این گزارش با استناد به منابع آگاه به این موضوع پیشنهاد می‌کند که فاکسکان، که یک کارخانه تولیدی در Sriperumbudur تامیل نادو دارد، معرفی محصول جدید (NPI) را آغاز خواهد کرد، یک طرح چند مرحله‌ای که طی آن یک محصول از مرحله ایده‌پردازی به مرحله تولید نهایی می‌رود.  طبق گزارش ها، مدل‌های آیفون ۱۶ پرو پس از عرضه وارد تولید انبوه خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل