موبایلستان

ایربادز اوپو Enco X3 رونمایی شد

اوپو اخیراً رویدادی را برای گوشی‌های پرچمدار سری Find X8 در چین برگزار کرده است. در کنار این دستگاه‌های مجهز به چیپ Dimensity 9400، این برند ایربادز اوپو Enco X3 را نیز در بازار چین عرضه کرده است.

Enco X3 با چیپست BES2700 دارای طراحی دو درایور با درایور باس ۱۱ میلیمتری و توییتر ۶ میلیمتری است. این پیکربندی بیس قدرتمند، صداهای میانی واضح و صدای بلند را ارائه می‌کند و تجربه شنیداری متعادل و فراگیر را ارائه می‌دهد. فناوری حذف نویز در Enco X3 به طور موثر صدای محیط را تا ۵۰ دسی بل کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بدون حواس پرتی از موسیقی خود لذت ببرید.

AI Call Noise Reduction، VPU Bone Voiceprint Recognition و الگوریتم به‌روز شده ضد نویز باد، کنترل نویز را بیشتر می‌کند و از تماس‌های صوتی واضح حتی در محیط های پر سر و صدا اطمینان می‌دهد. برای بهبود وضوح صدا،  هدفون از تشخیص صدای انسان در زمان واقعی استفاده می‌کند و کارایی کاهش نویز را تا ۲۰۰درصد افزایش می‌دهند. یک DAC دوگانه و یک سیستم سه میکروفون کیفیت صدا را در هنگام تماس و پخش موسیقی بیشتر افزایش می‌دهد.

علاقمندان به صدا از انتقال بی‌سیم بدون اتلاف صدا قدردانی می‌کنند که سرعت انتقال ۱ مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. بلوتوث ۵.۴ و LHDC 5.0 از پخش با فرکانس ۱۹۲ کیلوهرتز/۲۴ بیت پشتیبانی می‌کند و تجربه شنیداری عالی را ارائه می‌دهند. صدا توسط DYNAUDIO به خوبی تنظیم می‌شود و هدفون نیز از صدای فضایی برای تجربه گوش دادن همه‌جانبه پشتیبانی می‌کنند.

اوپو Enco X3 از راه رسید

کنترلرها به شما امکان می‌دهند موسیقی را پخش/مکث کنید، تماس‌ها را مدیریت کنید و صدا را با حرکات ساده دست تنظیم کنید. این هدفون دارای استاندارد IP55 بوده که آن را در برابر گرد و غبار و آب مقاوم می‌کند، بنابراین می‌توان از آنها حتی در صورت خیس بودن نیز استفاده کرد. هر هدفون دارای باتری ۵۸ میلی آمپرساعتی است، در حالی که کیس شارژ دارای ظرفیت ۵۶۶ میلی آمپرساعت است. این مدل از شارژ سیمی و بی سیم پشتیبانی می‌کند، با شارژ بی سیم تا حداکثر ۱۰ وات. نسخه شارژ سیمی ایربادز Enco X3 بیش از ۸۹۹ یوان قیمت دارد، در حالی که نسخه شارژ بی سیم آن ۹۴۹ یوان قیمت دارد.

در دیگر خبرها اوپو در نهایت پس از مدتها انتظار، گوشی اوپو K12 Plus میان رده را معرفی کرد که دارای مشخصات کلیدی قابل قبول و ظرفیت باتری نامی برجسته است.

اوپو همانطور که وعده داده بود، K12 Plus، جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت در سری K را معرفی کرد. مشخصات و طراحی مشابه K12 دارد، اما باتری بزرگی شامل آن شد. K12 Plus از ساختار ضربه‌گیر الماسی، طراحی کیسه هوا برای افزایش حفاظت از قطعات کلیدی، طراحی تقویت‌کننده مادربرد برای کاهش آسیب‌های وارده به مادربرد هنگام سقوط،  طراحی کل ضربه‌گیر دستگاه برای مقابله بهتر با برخورد با سرعت بالا استفاده می‌کند. همچنین دارای گواهی ضد سقوط  پنج ستاره SGS سوئیس را دریافت کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل