نماد سایت موبایلستان

ایربادز جی بی ال Tour Pro 3 معرفی شد

ایربادز جی بی ال Tour Pro 3 معرفی شد

جی بی ال به تازگی از ایربادز جی بی ال Tour Pro 3 رونمایی کرده است، تقریباً یک سال پس از عرضه نسل قبلی خود، Tour Pro 2. هدفون Tour Pro 3 شامل یک سیستم دو درایور هیبریدی با درایور آرمیچر متعادل برای نوت‌های بلند واضح و یک درایور دینامیک ۱۱ میلی متری برای باس و آواز قوی است.

این هدفون‌ها از فناوری JBL Pro Sound استفاده می‌کنند و از صدای Hi-Res و LDAC برای صدای ۲۴ بیتی با وضوح بالا پشتیبانی می‌کنند و تجربه شنیداری همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهند. برای تماس‌های تلفنی، هدفون‌های دارای سیستم ۶ میکروفون تقویت‌شده با الگوریتم JBL Crystal AI هستند که به کاهش نویز پس‌زمینه و بهبود وضوح صدا کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی جی بی ال Tour Pro 3 فناوری True Adaptive Noise Cancellation 2.0 آن است که با اندازه‌گیری سطوح نویز بیش از ۵۰۰۰۰ بار در ثانیه، حذف نویز را بر اساس محیط تنظیم می‌کند. این هدفون همچنین JBL Spatial 360 و فناوری ردیابی سر را برای تجربه صوتی فراگیرتر ارائه می‌دهند.

Tour Pro 3 دارای یک کیس شارژ هوشمند است که به عنوان یک فرستنده صوتی بی‌سیم نیز عمل می‌کند. این کیس دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر برای کنترل آسان‌تر پخش موسیقی، مدیریت تماس و دسترسی به برچسب‌های ID3، شناسه تماس گیرنده و اطلاعات فایل رسانه ای است.

جی بی ال Tour Pro 3 از راه رسید

از نظر عمر باتری، Tour PRO 3 تا ۱۱ ساعت زمان پخش بدون ANC، هشت ساعت با ANC روشن و ۷ ساعت با فعال کردن True Adaptive ANC ارائه می‌دهد. کیس شارژ ۳۲ ساعت دیگر به عمر باتری اضافه می‌کند. JBL Tour Pro 3 در رنگ مشکی و لاته با برچسب قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار موجود است.

در دیگر خبرها پیشتر، JBL ساندبار Bar 1300 را در هند عرضه کرد. اکنون این برند از یک هدفون جدید TWS در هند رونمایی کرده است. این بخشی از سری Vibe جی بی ال محسوب می‌شود و به عنوان هدفون JBL Vibe Beam معرفی شد. دستگاه صوتی دارای مشخصاتی است که معمولاً در سایر هدفون‎‌های TWS یافت می‌شود.گجت عمر باتری طولانی مدتی را ارائه می‌دهد. Vibe Beam با قیمت ۳۵۰۰ روپیه قابل خرید است.

JBL Vibe Beam یک هدفون TWS داخل گوش با ساقه و نوک گوش سیلیکونی است. به نظر می‌رسد ساقه دارای روکش مات است و کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی آن اقدامات مختلفی را انجام دهند. گفته می‌شود آنها برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. این هدفون دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل