نماد سایت موبایلستان

ایربادز FreeBuds 6i هوآوی معرفی شد

ایربادز FreeBuds 6i هوآوی معرفی شد

هوآوی در حال گسترش سری ایربادز FreeBuds خود با معرفی ایربادز FreeBuds 6i است که اکنون برای پیش فروش در چین در دسترس قرار گرفت. اگرچه قیمت نهایی هنوز اعلام نشده، این شرکت ۱۰۰ یوان (۱۵ دلار) تخفیف در دوره پیش فروش ارائه می‌دهد که از ۲۹ جولای تا ۶ آگوست ۲۰۲۴ ادامه دارد.

در مورد مشخصات، FreeBuds 6i در سه رنگ آشنا عرضه می‌شود: بنفش استریمر، سفید آسمانی و مشکی شب. به نظر می‌رسد تمرکز بر روی بهبود حذف نویز باشد، به طوری که هوآوی ادعا می‌کند که نسبت به نسل قبلی بهبود ۱۰۰ درصدی داشته است. این به معنای حداکثر عمق کاهش نویز ۲۷ دسی بل بوده که آن را در راستای عرضه‌های پرچمدار فعلی قرار می‌دهد.

هدفون‌ این هدف را از طریق ترکیبی از الگوریتم‌های کاهش نویز تطبیقی ​​که در چند ثانیه تنظیم می‌شوند، یک «حفره صداگیر رزونانس» که برای هدف‌گیری صدای انسان طراحی شده است و کاهش نویز هوش مصنوعی سه‌گانه میکروفون به دست می‌آورند. هواوی می‌گوید این هدفون دارای گواهینامه کاهش نویز هدست بی‌سیم A+CAIA است.

کیفیت صدا از یک درایور دینامیک چهار آهنربایی ۱۱ میلیمتری برخوردار است و هوآوی جلوه‌های صوتی سفارشی اکولایزر ۱۰ بانده را برای شخصی‌سازی کاربر تبلیغ می‌کند.

این هدفون همچنین از کاهش نویز هوش مصنوعی سه میکروفون برای تماس‌ها پشتیبانی می‌کنند و آنها را به گزینه‌ای بالقوه برای افرادی که در محیط‌های پر سر و صدا کار می‌کنند تبدیل می‌سازد. از نظر طراحی، FreeBuds 6i در مقایسه با مدل‌های قبلی شاهد کاهش ۶ درصدی حجم قسمت داخل گوش است.

ایربادز FreeBuds 6i هوآوی از راه رسید

عمر باتری ۳۵ ساعت برای پخش موسیقی با کیس شارژ گنجانده شده است. شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای انرژی کافی برای ۴ ساعت گوش دادن را فراهم می‌کند، یک پیشنهاد مناسب برای کاربران در حال حرکت. هواوی FreeBuds 6i همچنین دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که آنها را برای تمرینات ورزشی یا باران ملایم مناسب می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب، پشتیبانی از پخش صدا و اشتراک‌گذاری صدا بین چندین دستگاه HarmonyOS است. این می‌تواند برای کاربران هواوی که در اکوسیستم شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند، یک موهبت باشد، اما سودمندی آن برای کسانی که خارج از آن حلقه هستند محدود است.

در دیگر خبرها لپ تاپ MateBook X Pro 2024 یکی از محصولات جدیدی است که در تاریخ ۷ می توسط هواوی برای بازار جهانی عرضه شد. این لپ‌تاپ با کارایی بالا و ممتاز از پردازنده‌های اینتل Meteor Lake پشتیبانی می‌کند و در برخی بازارهای منتخب خارج از چین در دسترس خواهد بود.

هوآوی MateBook X Pro 2024 دارای صفحه نمایش OLED با قابلیت لمس ۳.۲K و طراحی کلی شیک است. اوایل سال جاری در چین عرضه شد و به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای مک بوک ایر اپل به بازار رسید. با این حال، لیست ویژگی‌های این مدل به یک لپ تاپ رده بالا اشاره می‌کند که احتمالاً مک بوک ایر را از چندین جنبه تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی با قابلیت لمس با پنل OLED با حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. حداکثر روشنایی آن ۱۰۰۰ نیت و دلتا E > 0.1 است. هوآوی MateBook X Pro 2024 کمتر از ۱ کیلوگرم (در واقع ۹۸۰ گرم) وزن دارد و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی موراندی عرضه می‌شود. این مدل یک شاسی یکپارچه با فرز CNC مانند مک بوک ایر دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل