نماد سایت موبایلستان

تبلت اوپو پد ۳ بزودی از راه می رسد

تبلت اوپو پد 3 بزودی از راه می رسد

اطلاعات کلیدی ویبو Digital Chat Station مشخصات کلیدی اوپو پد ۳ را در اواخر ماه گذشته فاش کرد. حالا او اطلاعات بیشتری در مورد تبلت آینده اوپو فاش کرده است. او ادعا می‌کند که اوپو پد ۳ به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهد شد.

او همچنین اضافه کرد که این دستگاه با قابلیت NFC عرضه می‌شود و از مدیریت فایل‌های بین ترمینال پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، اشتراک‌گذاری ارتباط ۲.۰ را برای اشتراک‌گذاری اتصال ۵G، پاسخگویی به تماس‌های دو سیم کارت، دریافت پیامک و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد. ظاهراً ویژگی‌ها عمیقاً در ColorOS ادغام شده‌اند.

این تبلت پیشتر گواهی ۳C را دریافت کرده که پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی را تأیید می‌کند. اوپو Pad 3 دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با نسبت تصویر ۷:۵ است. وضوح صفحه نمایش ۳۰۰۰ در ۲۱۲۰ پیکسل (۳K) و تراکم پیکسل ۳۰۴PPI است. حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از نسل دوم قلم اوپو Stylus نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که پیشتر توسط تیتر فاش شده بود، این تبلت در مجموع به دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو مجهز است. دوربین جلو تشخیص چهره ۲ بعدی را برای باز کردن قفل فعال می‌کند.

انتظار می‌رود چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شود. این سیستم توسط یک باتری ۹۵۱۰ میلی آمپرساعتی تامین انرژی می‌شود و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. قابل ذکر است که ظرفیت باتری و سرعت شارژ با اوپو Pad 2 برابر است. برای اتصال سیمی، دستگاه به پورت USB 3.2 Gen 1 مجهز خواهد شد.

تبلت اوپو پد ۳ با طراحی متفاوت

در دیگر خبرها برند اوپو با هدف دموکراتیک کردن دسترسی میلیون‌ها کاربر به ویژگی‌های نسل بعدی گوشی‌های هوشمند، شرط‌بندی بزرگی روی هوش مصنوعی (AI) انجام می‌دهد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰۰ ویژگی هوش مصنوعی مولد را در کل سری گوشی‌های هوشمند خود ادغام کند و به ۵۰ میلیون کاربر برسد.

این هدف بلندپروازانه با ایجاد یک مرکز تحقیق و توسعه هوش مصنوعی در شنژن پشتیبانی می‌شود. این مرکز بر قابلیت‌های اصلی هوش مصنوعی مانند پردازش تصویر، بینایی کامپیوتری و پردازش زبان طبیعی تمرکز دارد. Oppo با متعهد به عدم استفاده از داده‌های کاربر برای مدل‌های آموزشی و اجرای اقدامات امنیتی قوی داده، بر تعهد خود به حفظ حریم خصوصی کاربران تأکید می‌کند.

مشارکت‌های استراتژیک ایجاد شده با گوگل، مایکروسافت و مدیاتک، ستون اصلی استراتژی هوش مصنوعی Oppo است. خانواده مدل‌های زبان بزرگ جمینی (LLM) گوگل در گوشی‌های پرچمدار برند اوپو ادغام می‌شوند و ویژگی‌هایی مانند AI Writer و AI Recording Summary را فعال می‌کنند. AI Writer پیشنهادات محتوا، بررسی دستور زبان و ترجمه چند زبانه را ارائه می‌دهد، در حالی که AI Recording Summary به طور موثر جلسات و پادکست‌ها را خلاصه می‌کند و نکات کلیدی را برجسته می‌کند.

مایکروسافت تخصص خود را در زمینه تبدیل صدا و متن روی میز آورده است. کاربران اوپو از رونویسی سریع مایکروسافت برای رونویسی ضبط صوت روان و بهبود تعاملات دستیار صوتی با Neural TTS بهره خواهند برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل