نماد سایت موبایلستان

تبلت گیمینگ ردمی سال ۲۰۲۵ از راه می رسد

تبلت گیمینگ ردمی سال 2025 از راه می رسد

بازار تبلت‌های اندرویدی چند سالی است که متوقف شد. اما اخیراً شاهد عرضه تبلت‌های زیادی از Realme، Xiaomi و سایر برندها بودیم. به طور بالقوه احیای بازار در حال حاضر مصرف کنندگان نیز طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در بازار تبلت‌ها دارند. طبق شایعات جدید، ردمی در حال آماده‌سازی برای عرضه یک تبلت مخصوص گیمینگ در سال آینده است. این تبلت به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران تشنه عملکرد را هدف قرار دهد بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشد. بنابراین تبلت گیمینگ ردمی یک گزینه ارزنده است.

مشاور مشهور Digital Chat Station در Weibo ادعا می‌کند که Redmi ظاهراً روی یک تبلت گیمینگ کار می‌کند. او گزارش می‌دهد که این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۸.X اینچی خواهد بود که به جمع و جور بودن آن اشاره می‌کند. علاوه بر این، گجت دارای صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی بالا است.

با توجه به اینکه تبلت قرار است یک تبلت گیمینگ باشد، عملکرد تمرکز اصلی آن باقی خواهد ماند. طبق اطلاعات منتشر شده، این تبلت از چیپست پرچمدار مدیاتک Dimensity 9400 استفاده می‌کند. این چیپست پرچمدار مدیاتک است که امسال عرضه شد و مطمئناً یک چیپست بسیار قدرتمند است.

تبلت گیمینگ ردمی ۲۰۲۵ معرفی می شود

این تمام چیزی بوده که در مورد تبلت گیمینگ ردمی آینده می‌دانیم. مشخصات شایعه شده نشان می‌دهد که عملکرد همچنان اولویت اصلی دستگاه خواهد بود و صفحه نمایش بسیار بزرگ را مشاهده نخواهد کرد. این مدل قرار است سال آینده عرضه شود، که هنوز راه زیادی تا رسیدن به آن وجود دارد. اما قبل از آن، ما نیز مانند شما مشتاقیم از مشخصات آن مطلع شویم.

در دیگر خبرها شیائومی در نظر دارد اوایل ۲۰۲۵ تلفن شیائومی ۱۵ اولترا را معرفی کند. یک نمونه پرچمدار که در نوع خود برجسته بوده و ویژگی‌های بزرگی ارائه خواهد داد. سری ۱۵ شیائومی شامل سه مدل پرچمدار به نام‌های شیائومی ۱۵، ۱۵ پرو و ​​۱۵ اولترا می‌شود. انتظار داریم هر سه گوشی دارای چیپست اسنپدراگون ۸ الیت باشند. در حالی که انتظار رفته مدل‌های استاندارد و پرو در اواخر این ماه معرفی شوند، انتظار می‌رود مدل اولترا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ رونمایی شود.

در حالی که ۱۵ و ۱۵ پرو پرچم‌دارهای متمرکز بر دوربین هستند، پیش بینی شده مدل اولترا تجربه عکاسی حتی بهتری را ارائه دهد. گزارش‎‌ها ادعا کرده‌اند که این مدل به دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. افشای جدیدی که در Weibo منتشر شده، اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین منتشر کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل