موبایلستان

تصویر تبلیغاتی گوگل پیکسل واچ ۳ منتشر شد

ما پیشتر چند نشانه داشتیم که گوگل پیکسل واچ ۳ در دو سایز عرضه خواهد شد و امروز تأیید دیگری داریم. ویدیوی تبلیغاتی لو رفته از Pixel Watch 3 برخی از ویژگیهای ساعت و همچنین دو سایز آن ۴۱ و ۴۵ میلیمتری را نشان می‌دهد.

حتی بهتر از آن، به نظر می‌رسد که گوگل حاشیه‌ها را کمی کوتاه کرده است، به خصوص در مدل جدید بزرگ‌تر، به نظر می‌رسد نمایشگر تا لبه‌ها کشیده شده است. طبق گزارش‌ها، شارژ ۲۰ درصد سریع‌تر خواهد بود، در حالی که گوگل همچنان ادعا می‌کند تا ۲۴ ساعت عمر باتری دارد.

در مورد ویژگی‌ها، Pixel Watch 3 نکاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین عملکرد شخصی خود را داشته باشید و در حین دویدن به شما توصیه‌هایی در زمان واقعی می‌دهد. Watch 3 حسگر سنجش ضربان قلبی جدیدی را معرفی می‌کند که انتظار می‌رود مشابه امتیاز آمادگی Fitbit باشد، که سطح فعالیت اخیر، تغییرات خواب و ضربان قلب (HRV) شما را با سطح پایه شخصی شما مقایسه می‌کند.

دو مدل پیکسل واچ ۳ در ۱۳ آگوست در کنار پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو فولد معرفی خواهند شد. وای فای ۴۱ میلی‌متری و بلوتوث که پیکسل واچ ۳ با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد، در حالی که گزینه ۴۵ میلی‌متری با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اضافه کردن اتصال LTE بیش از ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه خواهد داشت.

گوگل پیکسل واچ ۳ بهتر از همیشه

تصویر تبلیغاتی گوگل پیکسل واچ 3 منتشر شد

در دیگر خبرها انتظار می‌رود گوگل پیکسل بادز پرو ۲ به عنوان جانشین Pixel Buds Pro بزودی رونمایی شود. Pixel Buds Pro در می ۲۰۲۲ رونمایی شد. انتظار می‌رود نسل دوم این هدفون استریو بی‌سیم (TWS) در کنار گوشی‌های هوشمند پیکسل ۹ در رویداد Made by Google روز ۱۳ آگوست رونمایی شود. پیشتر رنگ‌های مورد انتظار Pixel Buds Pro 2 معرفی شد. اکنون یک سایت تجارت الکترونیک که قابی برای کیس شارژ Pixel Buds Pro 2 را فهرست کرده است، یک گزینه رنگی را نشان داده و برخی ارتقاء طراحی را پیشنهاد کرد.

تصویر یک قاب برای کیس شارژ گوگل Pixel Buds Pro 2 توسط کاربر Reddit @Living_Series8400 (از طریق) در آمازون مشاهده شد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر، گوشی‌های هدفون را به رنگ صورتی نشان می‌دهد که می‌تواند گزینه قبلی Raspberry باشد. این گزارش همچنین سه گزینه رنگ دیگر را پیشنهاد کرد Haze، Mojito و Porcelain.

در تصاویر تبلیغاتی قاب کیس شارژ، درپوش بالایی هدفون Google Pixel Buds Pro 2 بزرگتر و صاف‌تر به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود این امر باعث شود ناحیه‌ای که سنسورهای لمسی در آن قرار می‌گیرند بزرگ‌تر از مدل موجود باشد. آنها همچنین می‌توانند فضای بیشتری را در کیس شارژ اشغال کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل