موبایلستان

تصویر جدیدی از گوشی سامسونگ Galaxy A16 5G منتشر شد

شایعه شده است که سامسونگ Galaxy A16 5G در ماه دسامبر با ارتقاء نسبت به گلکسی A15 5G سال گذشته به طور رسمی رونمایی و عرضه می‌شود. سامسونگ هنوز به طور رسمی چیزی در مورد این گوشی هوشمند سری گلکسی A فاش نکرده، اما رندر ادعایی آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

این رندر اولیه دستگاه را از زوایای مختلف نشان می‌دهد و با یک صفحه‌نمایش تخت که بریدگی به سبک ناچ را دربرگرفته، دیده می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی A16 5G دارای یک دوربین سه گانه غقب باشد. احتمالاً با چیپست مدیاتک Dimensity 6300 یا سامسونگ Exynos 1330 در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

Android Headlines یک رندر ادعایی از Galaxy A16 5G معرفی نشده منتشر کرد. به نظر می‌رسد گوشی آینده زبان طراحی نسل قبلی خود را حفظ کرده است. با صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های ضخیم در پایین قابل مشاهده است. در جلو، می‌توانیم یک بریدگی به سبک ناچ با دوربین سلفی درست در وسط ببینیم.

سامسونگ Galaxy A16 5G در نزدیکی

تصویر جدیدی از گوشی سامسونگ Galaxy A16 5G منتشر شد

ظاهراً گلکسی A16 5G دارای سه دوربین در عقب است. آنها به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ تراز شده و هر سنسور از پنل بیرون زده است. یک فلاش LED در کنار دوربین‌ها قرار گرفته است. اسلات سیم کارت روی قاب سمت چپ قرار گرفته و لبه سمت راست دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را در خود جای داده است. دکمه پاور می‌تواند به عنوان یک اسکنر اثر انگشت عمل کند. نام تجاری سامسونگ در پایین پنل عقب قابل مشاهده است.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد گلکسی A16 اعلام نکرده، اما گزارش اخیر ادعا می‌کند که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. این گوشی می‌تواند با ۴ گیگابایت رم و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه شود. ظاهراً این گوشی در Geekbench با دو تراشه مختلف مشاهده شد، مدیاتک Dimensity 6300 و سامسونگ Exynos 1330. گلکسی A15 5G موجود با چیپ مدیاتک Dimensity 6100+ همراه می‌شود.

در دیگر خبرها سامسونگ گلکسی M55 و Galaxy F55 را در اوایل سال جاری عرضه کرد. به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده سازی دستگاه دیگری در همین راستا است. گزینه مورد بحث گوشی Galaxy M55s است که به تازگی در رندرهای لو رفته نشان داده شده که کمی از طراحی منحصر به فرد خواهر و برادر خود را نشان می‌دهد.

مانند اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ، پنل عقب M55s احتمالا از پلاستیک ساخته شده است. اما یک درمان بافتی منحصر به فرد دریافت می‌کند. حداقل سه بافت متمایز روی رندرها قابل مشاهده بوده و این تفاوت بسیار زیادی با روکش های مات M55 و F55 دارد. در حالی که طراحی یک تمایز واضح است، مشخصات فاش شده تصویر آشناتری را به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود که M55s از نظر سخت‌افزار اصلی، شبیه M55 و F55 موجود باشد.

گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و سیستم دوربین سه گانه عقب با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل