موبایلستان

تصویر جعبه خرده فروشی گوشی ویوو Y300 پرو لو رفت

هفته گذشته گوشی ویوو Y300 5G فاش شد و امروز زمان آن رسیده است که یکی دیگر از اعضای همان خانواده آینده ظاهر شود: با ویوو Y300 پرو آشنا شوید. این مدل جانشین Y200 Pro خواهد بود که تنها در ماه می معرفی شد و ویوو مطمئناً با سری Y به سرعت حرکت می‌کند.

ادعای اصلی Y300 Pro برای شهرت بدون شک باتری بزرگ ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی آن خواهد بود که یک گام بزرگ‌تر از سلول ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی نسل قبل خود است. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد، در حالی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی Y200 Pro با سرعت شارژ ۴۴ واتی ارائه می‌شد، باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی ویوو Y300 پرو با سرعت ۸۰ وات شارژ می‌شود.

اگرچه ما فقط می‌توانیم در مورد زمان شارژ حدس بزنیم، اما فرض می‌کنیم که vivo حدود یک ساعت را در اینجا هدف قرار می‌دهد. جعبه خرده فروشی Y300 Pro لو رفته و می‌توانید آن را مشاهده کنید. متأسفانه تاکنون جزئیات دیگری در مورد این دستگاه مشخص نشده، اما اکنون که فاش‌ها آغاز شده است، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

ویوو Y300 پرو بزودی از راه می رسد

تصویر جعبه خرده فروشی گوشی ویوو Y300 پرو لو رفت

Y200 Pro دارای یک صفحه نمایش لمسی ۶.۷۸ اینچی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل امولد با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS است. سنسور عمق در کنار آن و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم وجود دارد. ما امیدواریم که حداقل برخی از این مشخصات در Y300 Pro ارتقا یابد.

در دیگر خبرها چند ماه قبل، ویوو ساعت هوشمند WATCH GT خود را با پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی معرفی کرد. این ساعت از طراحی شیک و مشابه اپل واچ برخوردار بود و با قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار در چین عرضه شد. اکنون، این شرکت در حال عرضه مجدد مدل WATCH GT است، اما این بار بدون پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی. این شرکت مدل جدید را با نام ویوو WATCH GT بلوتوث ادیشن عرضه می‌کند.

ویوو WATCH GT نسخه بلوتوث قرار است در ۲۴ جولای عرضه شود. این شرکت پیشتر قیمت آن را نیز اعلام کرده بود که ۴۹۹ یوان یا تقریباً ۷۰ دلار است. ما انتظار داریم که این نسخه جدید بلوتوث دارای همان مشخصاتی باشد که پیشتر اعلام شده بود.

نوع سیم کارت الکترونیکی WATCH GT دارای صفحه نمایش ۱.۸۵ اینچی با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل است. دارای سنسورهای ضروری مانند ضربان قلب و نظارت بر SpO2، از ۱۰۰ حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند و بر روی سیستم عامل BlueOS Vivo اجرا می‌شود. این ساعت همچنین دارای NFC بوده و با یک بار شارژ با باتری ۵۰۵ میلی آمپرساعتی خود تا ۲۱ روز قابل استفاده است.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون ویوو Y300 پرو باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. بدون شک در روزهای آینده باید شاهد انتشار چنین اخباری باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل