موبایلستان

تصویر رندر گوشی شیائومی ۱۴T پرو منتشر شد

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴T پرو در ماه سپتامبر عرضه شود و مطابق با عرضه شیائومی ۱۳ تی پرو در سال گذشته باشد. در جدیدترین اخبار، PassionateGeekz رندری از دستگاه منتشر کرده که طراحی جزیره دوربین به روز شده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

به نظر می‌رسد شیائومی ۱۴ تی پرو نیز در مجموع سه دوربین در عقب دارد، درست مانند مدل قبلی خود. با این حال، دوربین‌ها و ماژول فلاش در حال حاضر در یک طرح مربع قرار گرفته‌اند که برخلاف مثلثی شیائومی ۱۳T Pro است. نام تجاری لایکا نیز از سمت چپ پایین جزیره دوربین به مرکز منتقل شده است. رندر همچنین طراحی جزیره دوربین نسبتا ساده‌تری را در مقایسه با مدل قبلی در مورد لبه‌ها نشان می‌دهد.

با حرکت به سمت جلو، رندر طراحی بسیار مشابه با حاشیه‌های کمی باریک‌تر را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد قرارگیری برند شیائومی در عقب و دکمه‌های کناره نیز در مقایسه با مدل قبلی یکسان است. طبق افشای قبلی، سیستم دوربین به لنزهای LEICA VARIO-SUMMILUX 1:1.6-2.2/15-60 ASPH مجهز شده است. طبق گزارش‌ها، دوربین اصلی از سنسور ۱.۱.۳۱ اینچی Light Fusion 900 استفاده می‌کند.

شیائومی ۱۴T پرو در نزدیکی

تصویر رندر گوشی شیائومی 14T پرو منتشر شد

قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایتی Xiaomi 14T Pro حدود ۸۹۹ یورو است، در حالی که قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی Xiaomi 14T استاندارد تنها ۶۴۹ یورو است. در حالی که گزینه‌های ذخیره‌سازی و حافظه خاص هنوز مشخص نیست، می‌دانیم که مدل استاندارد و پرو به ترتیب تراشه‌های Dimensity 8300-Ultra و Dimensity 9300+ را دربرمی‌گیرند.

شیائومی ۱۴T پرو پیشتر گواهی NBTC را دریافت کرده و در Geekbench ظاهر شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵K خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز (همانند مدل قبلی) پشتیبانی می‌کند. اگرچه از حداکثر روشنایی بالاتر (۴۰۰۰ نیت در مقابل ۲۶۰۰ نیت) پشتیبانی دارد. در داخل آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و همچنین دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل