موبایلستان

تصویر زنده گوشی پیکسل ۹ پرو فولد منتشر شد

به روش معمولی گوگل، ما تقریباً همه چیز را در مورد رویداد سخت افزاری آینده می‌دانیم که قرار است چهار گوشی هوشمند پیکسل جدید را معرفی کند. این چهار مدل پیکسل ۹ پرو فولد، پیکسل ۹ پرو ایکس ال، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ است.

اما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، شاید تعجبی نداشته باشد که در نهایت Pixel 9 Pro Fold را شاهد باشیم. به نوعی شخصی یک پیکسل ۹ پرو فولد ۹ را در استارباکس تایوان مشاهده کرد و تصویر آن را به ثبت رساند. این عکس طرحی را نشان می‌دهد که مطابق با ویدیوی تبلیغاتی لو رفته و رندرهای آن روز است. با این حال، گوشی جدید گوگل که در تصویر دیده می‌شود، یک قاب محافظ رسمی گوگل با لوگوی “G” در عقب به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد این قاب، برآمدگی دوربین در عقبرا یکدست می‌کند و استفاده از آن را روی سطح صاف راحت‌تر می‌سازد. همچنین، تشخیص ضخامت قاب محافظ کمی سخت است، اما حتی در این صورت، گوشی بسیار نازک‌تر از مدل قبلی خود به نظر می‌رسد. آیا تصمیم گرفته‌اید کدام پیکسل ۹ برای شما مناسب‌تر است؟ شاید قیمت‌ها و تبلیغات ادعایی را بررسی کنید، که به شما کمک می کند قبل از شروع رویداد در ۱۳ آگوست ارزیابی کنید.

پیکسل ۹ پرو فولد رویت شد

تصویر زنده گوشی پیکسل 9 پرو فولد منتشر شد

در دیگر خبرها گوگل پیکسل واچ ۳ با جزئیات جدیدی در حال شکل‌گیری است. پس از افشا قیمت اروپا در هفته گذشته، اکنون در وب سایت صدور گواهی IMDA سنگاپور و پایگاه داده گواهی FCC رویت شده است. گواهی IMDA افزودن فناوری فوق‌باند (UWB) به Pixel Watch 3 آینده را تأیید می‌کند. فناوری UWB در ساعت‌های هوشمند ناوبری بهبودیافته و اتصال بهتری را ارائه می‌دهد.

مدل‌های متعددی با گزینه‌های اتصال متفاوت در حال توسعه هستند. مدل تلفن همراه که با شماره مدل GBDU9 مشخص شده است، از UWB، Wi-Fi 6 و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سه مدل دیگر GG3HH، GRY0E و GGE4J در پرونده‌های FCC مشاهده شده‌اند. در حالی که GBDU9 و GRY0E اتصال LTE را ارائه می‌دهند، GG3HH و GGE4J به Wi-Fi و بلوتوث محدود می‌شوند.

افشای اطلاعات اخیر حاکی از آن است که گوگل پیکسل واچ ۳ در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد. همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت اروپایی این ساعت‌های هوشمند قبلاً فاش شده و نشان می‌دهد که از ۳۹۹ یورو شروع و تا ۵۴۹ یورو افزایش دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل