نماد سایت موبایلستان

ساعت اپل واچ SE جدید سال ۲۰۲۵ رونمایی می شود

ساعت اپل واچ SE جدید سال 2025 رونمایی می شود

رویداد ۹ سپتامبر اپل ساعت‌های جدید سری ۱۰ را معرفی کرد و یک گزینه رنگ جدید برای Watch Ultra 2 اضافه کرد. با این حال، هیچ Ultra 3 و مدل جدیدی از اپل واچ SE وجود نداشت. مارک گورمن از بلومبرگ می‌نویسد که نسخه سوم اپل واچ SE قطعا در دست ساخت است.

سومین اپل واچ SE احتمالا در سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد. به گفته گورمن، تیم اپل مشغول تبدیل طرح از آلومینیوم اصلی به پلاستیک بوده است. استفاده از پلاستیک به اپل این امکان را می‌دهد که قیمت را کاهش دهد و رنگ‌های جدید و پررنگ‌تری را معرفی کند.

Watch SE (2022) در حال حاضر با قیمت ۲۵۰ دلار برای مدل ۴۰ میلیمتری و ۲۸۰ دلار برای مدل ۴۴ میلیمتری بسیار ارزان است، حتی ارتقاء سلولی آن بسیار ارزان بوده و تنها ۵۰ دلار بیشتر از مدل GPS است. با این حال، یکی از رقبا، سامسونگ Galaxy Watch FE، بیش از ۲۰۰ دلار است، بنابراین ممکن بوده کاهش قیمت لازم باشد.

در مورد رنگ‌های جدید، آیفون ۵ سی را به خاطر دارید؟ این پلاستیکی بود و اپل با رنگ‌ها بسیار وحشی شد. بچه‌ها ممکن است رنگ‌های جدید را دوست داشته باشند و والدین ممکن است قیمت‌های جدید را دوست داشته باشند. همانطور که گورمن اشاره می‌کند، کشورهای بیشتری در حال بررسی یا ممنوع کردن تلفن‌های هوشمند در مدارس هستند، بنابراین Watch SE می‌تواند راهی برای برقراری ارتباط بدون گوشی باشد. اپل حتی راهی برای تنظیم ساعت برای فرزندتان ارائه می‌دهد، حتی اگر آنها آیفون خود را نداشته باشند.

اپل واچ SE جدید سال بعد از راه می رسد

به هر حال، گورمن همچنین گزارش می‌دهد که اپل واچ SE جدید می‌تواند ارتقاء چیپست را دریافت کند. Watch SE (2022) از چیپست اپل S8 استفاده می‌کند، مانند اپل واچ سری ۸ که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند. با این حال، سخت‌افزار زیربنای آن تفاوت چندانی با S6 سال ۲۰۲۰ ندارد. اپل در مورد به‌روزرسانی‌ها بسیار مبهم بود. چیپست جدید اپل S10، با تمرکز بر جنبه هوش مصنوعی. اینکه SE جدید دارای تراشه S9 یا S10 باشد ممکن است به عرضه و قیمت بستگی داشته باشد.

 در دیگر خبرها پس از رونمایی از آیفون ۱۶، اپل تمرکز خود را به خط تولید مک معطوف کرده است و شایعه شده است که رویدادی برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی شد. در حالی که رویداد سپتامبر به شدت بر اکوسیستم رو به رشد شرکت و پیشرفت‌های هوش مصنوعی با «هوش اپل» تأکید داشت، اعلامیه‌های مک و آی‌پد به‌طور آشکاری غایب بودند. مارک گورمن، کارشناس داخلی صنعت، فاش می‌کند که رویداد اکتبر حول محور معرفی مک بوک M4 خواهد بود و نویدبخش یک جهش عملکرد نسبت به نسل فعلی M3 است.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل