نماد سایت موبایلستان

ساعت اپل Watch SE 3 با فریم پلاستیکی همراه است

ساعت اپل Watch SE 3 با فریم پلاستیکی همراه است

اپل واچ SE (2022) با بدنه عقب کریستال پلاستیکی/یاقوت کبود و قاب آلومینیومی عرضه شد. اکنون شایعه شده که نسل بعدی یعنی اپل Watch SE 3 با بدنه پلاستیکی عرضه خواهد شد. بر اساس تاریخ‌های عرضه قبلی، انتظار می‌رود که این محصول در سپتامبر سال جاری به بازار عرضه شود.

این خبر از یک گزارش بلومبرگ است که ادعا می‌کند نسل بعدی اپل واچ SE قصد دارد فریم فلزی را کنار بگذارد و به جای آن از یک قاب پلاستیکی استفاده کند.

اگر درست باشد، این اولین اپل واچ SE خواهد بود که با فریم پلاستیکی عرضه می‌شود. هدف از این اقدام کاهش هزینه‌ها به امید کاهش قیمت خرده‌فروشی به حدود ۲۰۰ دلار است. با این حال، استفاده از مواد جدید می‌تواند مزایای دیگری مانند ساخت آسان‌تر داشته باشد. در مقایسه با پلاستیک، رنگ‌آمیزی سطوح فلزی سخت‌تر است و تهیه رنگ‌های متنوع با مواد پلاستیکی آسان است. علاوه بر آن، کاهش قیمت می‌تواند محصول را برای طیف وسیع‌تری از کاربران مقرون به صرفه کند.

این می‌تواند به ویژه برای دانش آموزان مدرسه‌ای که اجازه ندارند تلفن‌های خود را با خود به مدرسه ببرند مفید باشد. در اینجا ساعت‌ها می‌توانند جایگزینی برای گوشی‌های هوشمند گران‌تر شوند که می‌توانند به والدین کمک کنند تا در ارتباط باشند. برای اینکه به شما ایده بدهیم که از نسل بعدی اپل واچ SE چه انتظاری دارید، در اینجا برخی از مشخصات نسل قبلی آورده شده است.

اپل Watch SE 3 از راه می رسد

اپل Watch SE 2022 از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند، صفحه نمایش ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل را ارائه می‌دهد که به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و سایز آن ۱.۷۸ اینچ است. با شیشه تقویت شده با Ion-X محافظت می‌شود. دارای ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱ گیگابایت رم است و از یک چیپست دو هسته‌ای انرژی می‌گیرد. این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و مجموعه‌ای از سنسورها از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب (نسل دوم)، فشارسنج، ارتفاع سنج همیشه روشن و قطب نما را در خود جای داده است.

در دیگر خبرها مدتی است که شایعاتی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه اپل می‌تواند روی یک آیفون تاشو و یک iMac/iPad هیبریدی تاشو کار کند. اکنون، به نظر می‌رسد که هر دو دستگاه تاشو ممکن است در سال ۲۰۲۶ رونمایی شوند. گزارشی از جف پو که توسط تحلیلگر ۹to5Mac مشاهده شده است، نشان می‌دهد که هر دو دستگاه در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که آی‌پد/آی‌مک هیبریدی تاشو ابتدا با تاریخ عرضه سه ماهه دوم ۲۰۲۶ عرضه می‌شود. در همین حال، Pu ادعا می‌کند که آیفون تاشو می‌تواند در اواخر سال ۲۰۲۶ رونمایی شود.

این اولین بار نیست که در مورد یک آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ می‌شنویم. ماه گذشته فاش شد که آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ وارد بازار شد و ظاهری شبیه به سامسونگ Galaxy Z Flip 6 دارد. همین گزارش نشان داد که بزرگ‌ترین مشکل اپل حذف چین و چروک نمایشگر است. در همین حال، مدت‌هاست که درباره iMac/iPad تاشو شنیده‌ایم. بنابراین اگر از ایده لپ‌تاپ‌های تاشو خوشتان می‌آید اما آرزو می‌کنید که از MacOS یا iPadOS استفاده می‌کردند، پس حتماً باید مراقب این محصول باشید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل