موبایلستان

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۱۰ رونمایی شد

اپل ساعت هوشمند اپل واچ سری ۱۰ را با ظاهری بازطراحی شده، نمایشگر بزرگ‌تر و چندین ویژگی جدید سلامتی و تناسب اندام معرفی کرده است. سری ۱۰ تقریباً ۱۰ درصد باریک‌تر از مدل‌های قبلی است و در عین حال عمر باتری ۱۸ ساعته خود را حفظ می‌کند. این امر با طراحی جدیدی که آنتن را در بدنه ساعت ادغام می‌کند امکان‌پذیر شده است. این در قابی آلومینیومی و تیتانیوم، با چندین رنگ، از جمله آلومینیوم سیاه و تیتانیوم صیقلی عرضه می‌شود.

سری ۱۰ دارای بزرگ‌ترین نمایشگر در هر ساعت اپل است و تا ۳۰ درصد مساحت صفحه نمایش بیشتری دارد. فناوری OLED با زاویه دید عریض باعث می‌شود وقتی از زاویه به آن نگاه کنید، ۴۰ درصد روشن‌تر می‌شود و نرخ نوسازی سریع‌تر اجازه می‌دهد دست دوم به طور مداوم در برخی از واچ فیس‌های در حال حرکت باشد.

به لطف طراحی به‌روز شده عقب، اپل واچ سری ۱۰ قابلیت شارژ سریع‌تری دارد. تنها با ۱۵ دقیقه شارژ تا ۸ ساعت استفاده می‌شود و ۳۰ دقیقه آن را تا ۸۰ درصد شارژ می‌کند. علاوه بر ردیابی خواب، سری ۱۰ اکنون می‌تواند علائم آپنه خواب را با تشخیص حرکات مچ دست مرتبط با وقفه‌های تنفسی کنترل کند. این ویژگی احتمالاً بزودی تأییدیه نظارتی را دریافت خواهد کرد.

برای کسانی که از فعالیت‌های آبی لذت می‌برند، سری ۱۰ شامل یک عمق سنج با اندازه‌گیری تا ۶ متر و یک سنسور دمای آب است. برنامه Depth جزئیاتی مانند عمق فعلی، دمای آب، زمان زیر آب و حداکثر عمق را نشان می‌دهد. WatchOS 11 همچنین یک برنامه Tides را برای فعالیت‌های آب‌های آزاد معرفی می‌کند.

اپل واچ سری ۱۰ از راه رسید

ساعت هوشمند اپل واچ سری 10 رونمایی شد

این ساعت به کاربران امکان می‌دهد که از طریق بلندگوهای داخلی خود از جمله Apple Music و پادکست و همچنین برنامه‌های شخص ثالث به صدا گوش دهند. همچنین دارای ویژگی ایزوله صدا است که نویز پس زمینه را در هنگام تماس کاهش می‌دهد. برای اولین بار، اپل واچ با روکش آلومینیومی جلا داده شده، از جمله گزینه مشکی براق در دسترس است. روکش تیتانیوم صیقلی که در برخی مدل‌ها جایگزین فولاد ضد زنگ می‌شود، ظاهری سبک‌تر و منعکس‌کننده‌تر ارائه می‌دهد. هر دو مدل آلومینیومی و تیتانیومی در رنگ های مختلف عرضه می شوند.

اپل واچ سری ۱۰ روی watchOS 11 اجرا می‌شود که شامل ویژگی‌های جدیدی مانند برنامه Vitals، اطلاعات بینش بار آموزشی، حلقه‌های فعالیت قابل تنظیم و یک Smart Stack بهبودیافته است. این ساعت از ۳۹۹ دلار شروع شده و اکنون برای پیش خرید در دسترس است و از ۲۰ سپتامبر در فروشگاه در دسترس است. بند ساعت جدید نیز برای سفارش در دسترس هستند.

برای کسب جزئیات تکمیلی می‌توانید به سایت اپل مراجعه کنید. این برند هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند که دارای ویژگی‌های قابل توجه هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل