نماد سایت موبایلستان

ساعت گوگل پیکسل واچ ۳ رونمایی شد

ساعت گوگل پیکسل واچ 3 رونمایی شد

گوگل در کنار عرضه سری پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو فولد و ایرفون TWS، از نسل سوم ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرد. پیکسل واچ ۳ به‌عنوان جانشین Pixel Watch 2 سال گذشته وارد بازار شد. آخرین پیشنهاد تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی خود با برخی ارتقاء تدریجی بدون تغییر باقی مانده است. همانطور که به طور گسترده شایعه شده بود، Pixel Watch 3 در یک گزینه سایز جدید برای کسانی که مچ بزرگ‌تری دارند عرضه می‌شود.

گوگل Pixel Watch 3 همان طراحی قبلی خود را حفظ کرده، یعنی صفحه مدور با تاج چرخشی در سمت راست. با این حال، اکنون در سایزهای صفحه ۴۱ و ۴۵ میلیمتری عرضه می‌شود. این آن را برای افرادی با سایزهای مختلف مچ و کسانی که به دلیل مدل کوچک‌تر ۴۱ میلیمتری مجبور به خرید زودتر از موعد شده بودند، گزینه‌ای همه کاره است.

Watch 3 اکنون حاشیه‌های باریک‌تری را در اطراف نمایشگرهای AMOLED در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلیمتری ارائه می‌دهد. هر دو دارای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برای دید در فضای باز هستند و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برای یک تجربه کلی روان وجود دارد که ارتقای قابل توجهی نسبت به پیشنهادات سال گذشته است.

در بخش سلامت محور، Watch 3 دارای یک ویژگی حیاتی است که می‌تواند از دست دادن نبض را تشخیص دهد و به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس بگیرد. این به طور بالقوه زندگی را نجات می‌دهد. با کمک سنسورها، هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پردازش سیگنال کار می‌کند. ساعت هوشمند ضربان قلب و سنسور SpO2 را به همراه ردیاب خواب و استرس حفظ می‌کند. این دستگاه قادر به تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی و ارائه هشدارهای ضربان قلب نامنظم است.

همچنین یک سنسور cEDA وجود دارد که هرگونه علائم استرس را تشخیص می دهد و یک سنسور دما برای اندازه‌گیری دمای پوست. آخرین نسل ساعت هوشمند از معیارهای پیشرفته دویدن پشتیبانی می‌کند. اجراهای سفارشی، نشانه‌های صوتی و لمسی و بهبود فرم با معیارهای مختلف را ارائه می‌دهد. این دستگاه پوشیدنی دارای امتیاز آمادگی است که تعیین می‌کند آیا شما برای تمرین آماده هستید یا نیاز به استراحت دارید.

گوگل پیکسل واچ ۳ از راه رسید

بار قلبی ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند و تعیین کرده که آیا تحت تمرین هستید یا بیش از حد تمرین کرده‌اید. گوگل همچنین یک ویژگی جدید Morning Brief را معرفی می‌کند که تمام معیارها از جمله کیفیت خواب و نمره آمادگی را خلاصه می‌کند. یک سیستم تشخیص تصادف اتومبیل و همچنین تشخیص سقوط وجود دارد.

Pixel Watch 3 برای راحتی بیشتر، توانایی جدیدی برای مشاهده زنگ‌ها و دوربین‌های Nest بر روی مچ دست خود به دست می‌آورد. همچنین می‌تواند Google TV را کنترل کند. به نقشه‌ها می‌توان به صورت آفلاین دسترسی داشت و از Google Wallet می‌توان برای پرداخت استفاده کرد. کاربران همچنین می‌توانند دوربین تلفن پیکسل خود را از ساعت هوشمند کنترل کنند و همچنین بین حالت‌های عکس و فیلم جابجا شوند. این ساعت هوشمند همچنین دارای اتصال باند فوق عریض برای ردیابی دقیق مکان و باز کردن قفل خودروهای سازگار و همچنین گوشی های هوشمند است. همچنین پشتیبانی از وای فای دو بانده وجود دارد.

هسته‌های داخلی Pixel Watch 3 مانند Pixel Watch 2 باقی می‌مانند. پردازنده Snapdragon Wear 5100 با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC وجود دارد. نوع ۴۱ میلی‌متری از یک باتری ۳۱۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. در همین حال، مدل ۴۵ میلی‌متری با یک باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند.

پیکسل واچ ۳ از ۳۴۹ دلار / ۳۹۹ یورو برای نسخه ۴۱ میلیمتری WiFi شروع می‌شود که نسبت به نسخه قبلی خود تغییری نکرده است. مدل LTE بیش از ۵۰ دلار گران‌تر است و با قیمت ۴۴۹ دلار / ۴۹۹ یورو به فروش می‌رسد. مدل بزرگ‌تر ۴۵ میلیمتری برای انواع WiFi و LTE به ترتیب دارای برچسب قیمتی ۳۹۹ دلار / ۴۴۹ یورو و ۴۹۹ دلار / ۵۴۹ یورو است. این ساعت هوشمند در قاب‌های مشکی مات، نقره‌ای صیقلی و طلایی شامپاین عرضه می‌شود. اینها به ترتیب با باندهای Obsidian، Rose، Procelain و Hazel Active همراه می‌شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل