موبایلستان

ساعت Galaxy Watch FE برای بازار جهانی معرفی شد

سامسونگ به تازگی نوع اتصال LTE ساعت Galaxy Watch FE را معرفی کرده است. ساعت هوشمند نسبتاً مقرون به صرفه با ویژگی‌های سطح بالایی مانند Wear-OS، صفحه نمایش Super AMOLED و ردیابی ECG ارائه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های کلیدی گلکسی واچ FE قابلیت اتصال LTE آن است که به کاربران امکان برقراری تماس، ارسال پیامک و دریافت اعلان‌ها را مستقیماً روی مچ دست می‌دهد و نیازی به بیرون آوردن گوشی‌های هوشمند دیگر نخواهد بود. این به ویژه برای علاقه‌مندان به تناسب اندام یا کسانی که ترجیح می‌دهند تلفن‌های خود را در حین فعالیت‌های خارج از منزل کنار بگذارند جذاب است.

این ساعت دارای چیپست اگزینوس W920 سامسونگ است که با ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. صفحه نمایش ۱.۰۲ اینچی Super AMOLED با قابلیت Always-On نمایش واضح زمان، اعلان‌ها و معیارهای تناسب اندام را حتی در تنظیمات روشن در فضای باز تضمین می‌کند.

از نظر ردیابی سلامت و تناسب اندام، Galaxy Watch FE نسخه LTE مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌ها، از جمله تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، پایش ضربان قلب، خوانش ECG، اندازه گیری SpO2 و تجزیه و تحلیل خواب را ارائه می‌دهد. این ساعت همچنین دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج و فشارسنج برای ردیابی دقیق فعالیت‌های تناسب اندام و ماجراجویی در فضای باز است.

ساعت Galaxy Watch FE نسخه LTE از راه رسید

ساعت Galaxy Watch FE برای بازار جهانی معرفی شد

گلکسی واچ FE برای پیش خرید در دسترس بوده و به طور رسمی در تاریخ ۳ اکتبر عرضه خواهد شد و قیمت آن ۲۴۹.۹۹ دلار است.

در دیگر خبرها شرکت Samsung همانطور که انتظار داشتیم به تازگی گوشی سامسونگ Galaxy S24 FE را رونمایی کرد. مدلی که دارای مشخصات کلیدی قابل توجه و قیمت بالاتر است. این گوشی دارای ابعاد ۱۶۲ در ۷۷ در ۸ میلیمتر بوده و وزن ۲۱۳ گرمی دارد. دستگاه بدنه شیشه‌ای و فریم فلزی شامل آن شد تا بیشتر به یک پرچمدار شبیه باشد. گذشته از آن دارای استاندارد ضدآب IP68 است که آن را به گزینه برجسته تبدیل کرد. محصول جدید سامسونگ دارای نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+ است.

همچنین پوشش شیشه Corning Gorilla Glass Victus+ هم برای افزایش دوام شامل آن شد. گلکسی S24FE دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1 است. گذشته از آن به چیپ سامسونگ اگزینوس ۲۴۰۰e هم مجهز شده و دارای ۸ گیگ رم و ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی هم است. برند کره‌ای از سه حسگر دوربین با محوریت دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسل و حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل بهره گرفت.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید. این شرکت هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در قالب ساعت و سایر محصولات هوشمند معرفی و عرضه می‌کند. برای سال ۲۰۲۴ نیز چنین برنامه‌ای را پیش گرفته و به آن عمل کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل