نماد سایت موبایلستان

سری آیفون ۱۷ با دوربین سلفی ارتقایافته همراه می شوند

سری آیفون 17 با دوربین سلفی ارتقایافته همراه می شوند

به گفته جف پو، تحلیلگر اپل، هر سری آیفون ۱۷ که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شوند، دارای دوربین سلفی۲۴ مگاپیکسلی ارتقا یافته خواهند بود.

در یک یادداشت تحقیقاتی برای بانک سرمایه گذاری Haitong که توسط MacRumors به ​​دست آمد، Pu نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ اسلیم با نام آزمایشی، آیفون ۱۷ پرو و ​​آیفون ۱۷ پرو مکس هر کدام به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسل مجهز خواهند بود. دوربین جلو با شش عنصر لنز پلاستیکی همراه می‌شود. در مقایسه، تمام مدل‌های آیفون ۱۵ مجهز به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با پنج عنصر لنز پلاستیکی هستند.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل همچنین ادعا کرد که حداقل یکی از مدل‌های آیفون ۱۷ در ماه ژانویه به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با لنز شش تکه مجهز می‌شود، بنابراین این ارتقا اکنون توسط منابع متعدد شایعه شده است و احتمال آن را افزایش می‌دهد. کو گفت این تغییرات “به طور قابل توجهی کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد.”

با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسلی بالاتر، عکس‌ها می‌توانند کیفیت خود را حتی در صورت برش بیشتر حفظ کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری را در پس پردازش ارائه دهند. یک لنز شش تکه نیز کیفیت تصویر را کمی افزایش می‌دهد، زیرا هر عنصر برای تصحیح انحرافات و اعوجاج‌های مختلف طراحی شده است که منجر به عکس‌های واضح تر و دقیق‌تر می‌شود.

سری آیفون ۱۷ بهتر از همیشه

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون ۱۷ در سپتامبر ۲۰۲۵ عرضه شوند، بنابراین هنوز بیش از یک سال باقی مانده است. شایعات در مورد آیفون‌های دو نسل دور همیشه خیلی زود شروع می‌شوند، زیرا اپل محصولات خود را قبل از عرضه توسعه می‌دهد و نمونه‌های اولیه آن‌ها را تولید می‌کند.

در دیگر خبرها طبق یک گزارش، اپل احتمالاً در سال‌های آینده یک آیفون تاشو روانه بازار خواهد کرد، زیرا این شرکت کوپرتینویی با سازندگان رقیب گوشی‌های هوشمند اندرویدی رقابت می‌کند. این سازنده آیفون در رقابت محصولات تاشو عقب افتاده زیرا هنوز اولین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی یا عرضه نکرده است. در حالی که شایعات زیادی وجود دارد، ما هنوز هیچ نشانگر یا افشا محکمی در مورد یک دستگاه تاشو از اپل مشاهده نکرده‌ایم. در حالی که گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که اولین تاشو اپل در مقابل یک آی‌پد بزرگ‌تر و تاشو به سبک فولد خواهد بود، اکنون جزئیات جدیدی وجود دارد که به جای آن به یک تاشو به سبک آیفون فلیپ اشاره می‌کند.

گزارشی توسط DigiTimes Asia، بیان می‌کند که اپل در واقع در حال کار بر روی یک آیفون فلیپ است. این نشریه می‌گوید که اپل در حال حاضر در حال انجام تحقیق و توسعه برای اولین دستگاه تاشو خود بوده و قرار است تا سال ۲۰۲۶ از راه برسد. این نشریه افزود که اپل حتی سامسونگ دیسپلی را به عنوان تامین کننده نمایشگر گوشی تاشو خود ثبت کرده است. همچنین ادعا می‌کند که اپل به دلیل مشکلات بازار چین، روی آیپد تاشو به سبک فولد بزرگ‌تر تمرکز نخواهد کرد، بنابراین یک آیفون تاشو در نهایت اولین گوشی منعطف آن خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل