نماد سایت موبایلستان

سری وان پلاس آیس ۵ اواخر ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد

سری وان پلاس آیس 5 اواخر 2024 رونمایی خواهد شد

وان پلاس هر سال چندین مدل گوشی برای ارائه دارد که بخشی از آنها سری آیس است. حال به تازگی جزئیاتی درباره سری وان پلاس آیس ۵ به بیرون درز پیدا کرد.

برندهای چینی به دلیل نادیده گرفتن عدد “۴” برای سری بعدی شناخته شده‌اند، احتمالاً به این دلیل که در بسیاری از فرهنگ‌های آسیایی به عنوان یک نشانه منفی در نظر گرفته می‌شود. امروز، ایستگاه چت دیجیتالی یک پست Weibo منتشر کرد تا اولین جزئیات سری آتی وان پلاس Ace 5 را به اشتراک بگذارد. این نشان می‌دهد که این شرکت از نام تجاری “Ace 4” برای گوشی‌های زیر پرچمدار خود صرف نظر خواهد کرد.

طبق اطلاعات بدست آمده، هم نسخه استاندارد و هم نسخه پرو سری Ace 5 قرار است زودتر از حد انتظار در چین عرضه شوند. برای یادآوری، Ace 3، مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲، در ابتدای سال ۲۰۲۳ معرفی شد. پس از آن، آیس ۳V مجهز به اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ در ماه مارس و آیس ۳ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ماه ژوئن عرضه شدند.

طبق اطلاعات فاش شده، وان پلاس ممکن است تا پایان سال از Ace 5 و Ace 5 Pro رونمایی کند. این سری استراتژی مشابه سری Ace 3 را اتخاذ خواهد کرد که دارای یک چیپست پرچمدار همراه با یک باتری سیلیکونی فوق العاده بزرگ است. علاوه بر این، طراحی شاهد یک ارتقاء جامع خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد وان پلاس Ace 5V که انتظار می‌رود مقرون به صرفه‌ترین مدل در سری Ace 5 باشد، وجود ندارد. برای یادآوری، یک نسخه بهینه‌سازی شده از Ace 3V با نام وان پلاس Nord 4 در بازارهایی مانند هند و اروپا منتشر شد. از این رو، احتمال وجود دارد که نسخه بهینه شده آیس ۵V در بازارهای دیگر Nord 5 نامیده شود.

سری وان پلاس آیس ۵ در نزدیکی

وان پلاس Ace 3 در بازار جهانی به وان پلاس ۱۲R تغییر نام داد. بنابراین، آیس ۵ ممکن است در بازارهای خارج از چین به وان پلاس ۱۳R تغییر نام دهد. انتظار می‌رود وان پلاس ۱۳ مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در ماه اکتبر یا نوامبر در چین عرضه شود. از سوی دیگر، وان پلاس ۱۳ و ۱۳R احتمالاً در ژانویه ۲۰۲۵ وارد بازار جهانی خواهند شد.

در دیگر خبرها، وان پلاس به گوگل و سامسونگ برای ارائه هفت سال پشتیبانی نرم افزاری روی پرچمداران خود پاسخ داد و گفت که هر چیزی بیش از پنج سال از نظر مالی منطقی نیست. پنج ماه بعد، به نظر می‌رسد این شرکت چینی نظر خود را تغییر داده است. کیندر لیو، مدیر اجرایی OnePlus به تازگی به Digital Trends گفته است که وان پلاس Nord 4 آینده شش سال از زمان عرضه آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این، ما نمی‌دانیم چه اتفاقی برای پرچمداران وان پلاس مانند ۱۲ می‌افتد، چرا که تاکنون تنها وعده‌های پنج ساله به‌روزرسانی برای آن‌ها داده شده است. ما فرض می‌کنیم که آن‌ها نیز شش عدد دریافت خواهند کرد، اما آیا این در مورد دستگاه‌هایی که قبلاً عرضه شده‌اند صدق می‌کند یا فقط برای وان پلاس ۱۳ در آیند؟


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
خروج از نسخه موبایل