موبایلستان

سری گوشی آرمور Mini 20T Pro یولفون رونمایی شد

یولفون، پیشگام در فناوری تلفن‌های هوشمند مقاوم، اولین سری گوشی‌های هوشمند ناهموار کوچک ۵G را در بازار رونمایی کرد. این سری آرمور Mini 20T Pro بوده که با تصویربرداری حرارتی FLIR به همراه مدل دیگر خود Armor Mini 20 Pro با دید در شب IR معرفی می‌کند. اولین گوشی‌های هوشمند ناهموار مینیاتوری ۵G جهان، فناوری پیشرفته را با یک فرم فشرده ترکیب می‌کنند و دوام و عملکرد بی‌نظیری را در کف دست ارائه می‌دهند.

Mini 20T Pro با قابلیت‌های حرفه‌ای تصویربرداری حرارتی FLIR، یک نیروگاه در یک بسته کوچک است. این دستگاه مجهز به حسگر FLIR Lepton 3.5 با وضوح بالا، عملکردی چهار برابر عملکرد قبلی خود دارد و میدان دید افقی ۵۷ درجه وسیع‌تری را ارائه می‌دهد. تراشه ۵G مدیاتک Dimensity 6300 دسترسی سریع به شبکه‌های ۵G و وای فای تلفن همراه را با قابلیت آماده به کار دوگانه ۵G تضمین می‌کند. این دستگاه همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقا تا ۲ ترابایت، تجربه‌ای با سرعت بالا را برای مالتی تسکینگ و بازی ارائه می‌دهد. بر روی آخرین سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا شده، کارکرد آن روان است.

با وجود ارتفاع کوچک ۴.۷ اینچی، آرمور Mini 20T Pro دارای مشخصات چشمگیر است که استحکام آن را عمیق تر می‌کند. این دستگاه جیب پسند می‌تواند تا ۲۴ ساعت در برابر قطرات تا ۲ متر و غوطه ور شدن در آب مقاومت کند. به لطف باتری حالت جامد زیر صفر، در دماهای شدید، از ۳۰- درجه سانتیگراد تا ۵۵ درجه سانتیگراد کار می‌کند. باتری قابل توجه ۶۲۰۰ میلی آمپرساعتی نه تنها اضطراب باتری را کاهش می‌دهد، بلکه دستگاه را قادر می‌سازد تا به عنوان یک پاوربانک قابل حمل عمل کند. این دستگاه جیبی با شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی، شما را همیشه متصل نگه می‌دارد.

طراحی خلاقانه Mini 20T Pro شامل یک چراغ LED همه کاره بودهکه راه حل‌های روشنایی عملی را برای سناریوهای مختلف، از ماجراجویی در فضای باز تا موقعیت‌های اضطراری، ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از چراغ LED به عنوان چراغ پرنور کننده هنگام عکس گرفتن استفاده کنید. این دستگاه همچنین دارای چراغ‌های هشدار اضطراری شبیه‌سازی‌شده و صداهای هشدار دهنده معتبر اولیه بوده که آن را به یک ابزار ایمنی چندوجهی تبدیل می‌کند. همراه با نگهدارنده انحصاری دوربین بدنه خود، به عنوان دوربین بدنه استفاده می‌شود و راه حل‌های ضبط هندزفری برای محیط‌های مختلف حرفه‌ای رقم می‌زند.

آرمور Mini 20T Pro از راه رسید

سری گوشی آرمور Mini 20T Pro یولفون رونمایی شد

در یک رونمایی دوگانه، آرمور Mini 20 Pro، نوع دید در شب این سری، به یک دوربین دید در شب مادون قرمز اضافی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده که حتی در تاریکی مطلق تصاویر خیره کننده‌ای می‌گیرد. در حالی که فاقد قابلیت‌های تصویربرداری حرارتی Mini 20T Pro است که سیستم دوربین آن دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ و سنسور حرارتی بوده، تمام ویژگی‌های دیگر را حفظ کرده است.

هر دو Mini 20T Pro و Mini 20 Pro برای اولین فروش جهانی در AliExpress از ۲۱ اکتبر در دسترس خواهند بود. قیمت‌های عرضه این دستگاه‌های پیشگامانه نیز مطمئناً بزودی اعلام می‌شود. برای جشن عرضه این دستگاه‌های نوآورانه، یولفون یک جایزه در صفحه فیسبوک خود میزبانی می‌کند. شرکت‌کنندگان این شانس را دارند که آرمور Mini 20T Pro، تبلت جدید مقاوم با تصویربرداری حرارتی آرمور Pad 4 Ultra و سایر دستگاه‌های هوشمند برنده شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل