نماد سایت موبایلستان

شرکت اپل ۲۸ اکتبر مک جدید معرفی می کند

شرکت اپل 28 اکتبر مک جدید معرفی می کند

دیر یا زود انتظار داشتیم مک‌بوک‌های مجهز به M4 عرضه شوند. به نظر می‌رسد که انتظار طولانی نیست، زیرا این شرکت رسما تایید کرده است که مک‌های جدید هفته آینده عرضه می‌شوند و شرکت اپل به دنبال رونمایی محصول جدیدی است.

گرگ جوسویاک، مدیر بازاریابی، این خبر را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت. با این حال، پیام او تا حدودی مرموز است، زیرا تاریخ دقیقی برای این رویداد ارائه نمی‌دهد. در مقابل، او گفت: «ما یک هفته هیجان انگیز از اعلامیه‌ها را در پیش داریم که از صبح دوشنبه آغاز می‌شود. با ما همراه باشید…”

اگر پیام را به درستی تفسیر کنیم، اعلان‌های جدید مک یک هفته تمام طول می‌کشد. در حالی که تصاویر چیز زیادی را نشان نمی‌دهند، اما نشان می‌دهند که مک‌های جدید بر روی هوش اپل تمرکز خواهند کرد – با توجه به اینکه اپل چگونه خانواده آیفون ۱۶ و آی‌پد مینی ۷ را ارتقا داده است، جای تعجب نیست.

تراشه M4 در اوایل سال جاری در جدیدترین iPad معرفی شد و پیشرفت‌هایی را در پردازش هوش مصنوعی و عملکرد کلی CPU به ارمغان آورد. در واقع، به لطف یوتیوبری در روسیه که زودتر به لپ‌تاپ‌ها دست پیدا کرد، پیشتر تست‌های جعبه‌گشایی و بنچمارک مک‌بوک پرو را برای نوع M4 دیده‌ایم. این طراحی آشنا باقی مانده و دارای پورت‌های فراوان، نمایشگرهای پر جنب و جوش و روان و صفحه کلید پاسخگو است.

مک بوک پرو احتمالا در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه خواهد شد. ما همچنین منتظر یک مک مینی مجهز به M4، یک آی‌مک ۲۴ اینچی و لوازم جانبی مانند Magic Keyboard 2، Magic Mouse 2 و Magic Trackpad 2 هستیم.

همچنین ممکن است تراشه‌های قدرتمندتر مبتنی بر M4 اپل مانند M4 Pro و M4 Max را ببینیم. با این حال، مک‌های دیگر بزودی انتظار نمی‌رود. M4 مک بوک ایر احتمالا تا اوایل سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد شد و بروزرسانی Mac Studio و Mac Pro ممکن است حتی بیشتر طول بکشد. انتظار می‌رود دومی با تراشه M4 Ultra عرضه شود. بنابراین، اگر مشتاق آخرین سیلیکون اپل هستید، M4 مک بوک پرو ممکن است تنها گزینه شما در آینده نزدیک باشد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. شرکت اپل همیشه سعی دارد جدیدترین محصولات خود را معرفی کند.

شرکت اپل مک بوک جدید معرفی می کند

در دیگر خبرها شایعات تمرکز خود را بر روی عرضه بعدی اپل یعنی آیفون SE 4 معطوف کرده است. انتظار می‌رود این گوشی میان رده در سال آینده عرضه شود و شایعات حاکی از آن بوده که این مدل از طراحی قدیمی iPhone SE 3 فاصله خواهد گرفت.

انتظار می‌رود SE 4 دارای شاسی به‌روز شده آیفون ۱۴ باشد. به تازگی، فریم ادعایی آیفون SE 4 به بیرون درز کرده که سیستم دوربین را به یاد آیفون ۷ پلاس نشان می‌دهد. این دستگاه از یک دوربین تکی لنز بهره گرفته که ظاهراً یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مشابه دوربین آیفون ۱۵ است. اکنون، وبلاگ ژاپنی اپل، Macotakara، تصاویر و ویدیویی از واحدهای ساختگی SE 4 را به اشتراک گذاشته که به طرز جالبی گزینه سایز “Plus” را نیز نشان می‌دهد. بر اساس تصاویر، SE 4 شبیه به آنچه در مورد دستگاه فاش شده، به نظر می‌رسد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل