موبایلستان

شیائومی ۱۵ پرو دارای دوربین تله فوتو مشابه ۱۳ اولترا است

پس از رونمایی کوالکام از اسنپدراگون ۸ نسل ۴، انتظار می‌رود شیائومی ماه آینده گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ را رونمایی کند. این سری احتمالا شامل مدل شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو می‌شود که تاکنون در تعدادی از شایعات منتشر شده است. اگرچه به نظر نمی‌رسد این روند متوقف شود، زیرا اطلاعات جدیدی توسط مشاور Weibo “بیشتر تجربه کنید” ظاهراً یک ارتقاء دوربین کلیدی برای شیائومی ۱۵ پرو را نشان داده است.

افشاگر پیشنهاد می‌کند که ۱۵ پرو سنسور تله فوتو خود را به Sony IMX858 ارتقا می‌دهد که فاصله کانونی معادل ۱۲۰ میلیمتر و بزرگنمایی بدون افت ۵ برابر را ارائه می‌دهد. برای مقایسه، شیائومی ۱۴ پرو دارای لنز ۷۵ میلیمتری تله فوتو با زوم اپتیکال تا ۳.۲ برابر است. ما شاهد استفاده از حسگر سونی IMX858 در ۱۳ اولترا خود شیائومی بودیم. این سنسور دارای فرمت اپتیکال ۱/۲.۵۱ اینچی و یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی Quad Bayer با پیکسل ۰.۷ میکرومتر است.

علاوه بر تله فوتو ۵x، انتظار می‌رود که ۱۵ پرو دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر از f/1.4 تا f/2.5، همراه با لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید باشد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی دارای یک صفحه نمایش حفره وسط با وضوح ۲K و نرخ  نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این با یک فریم فلزی عرضه خواهد شد و شایعاتی در مورد نسخه ویژه تیتانیوم برتر وجود دارد. انتظار داریم این دستگاه ۸.۵ میلیمتر ضخامت و حدود ۲۲۰ گرم وزن داشته باشد.

شیائومی ۱۵ پرو ارتقایافته تر از همیشه

شیائومی 15 پرو دارای دوربین تله فوتو مشابه 13 اولترا است

هر دو گوشی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو تیتانیوم گواهی ۳C را نیز دریافت کرده که نشان دهنده پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی است. امنیت توسط حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تامین خواهد شد.  تمام ویژگی‌های استاندارد مانند NFC تمام‌کارکرد، کنترل از راه دور مادون قرمز، بلندگوهای دوگانه و IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را دریافت خواهید کرد.

در دیگر خبرها پس از انبوهی از افشاگری‌ها و شایعات، شیائومی بالاخره جانشین‌های سری ۱۳T خود را معرفی کرد، شیائومی ۱۴T و ۱۴T Pro. این دو به یک فرمول آشنا پایبند هستند و مشخصات سطح پرچمدار را با قیمت مقرون به صرفه تری ارائه می‌دهند. همراه با ارتقاء سخت افزاری مورد انتظار، آنها همچنین اولین گوشی‌های خارج از سامسونگ و گوگل هستند که از قابلیت Circle to Search اندروید پشتیبانی می‌کنند.

هر دو گوشی همچنین دارای IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند، بنابراین لازم نیست نگران پاشیدن یا ریختن تصادفی آن باشید. در حالی که صفحه نمایش یکسان است، تفاوت اصلی بین دوگانه در پردازنده است. ۱۴T Pro از تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9300+ با هسته Cortex-X4 با کارایی بالا ۳.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ارتقایافته Immortalis-G720 MC12 برای انجام بازی‌های روان و انجام کارهای سخت استفاده می‌کند. این دستگاه دارای رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X است که انجام مالتی تسکینگ یکپارچه را تضمین می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل