موبایلستان

ضخامت سری گوشی گلکسی اس ۲۵ آشکار شد

سامسونگ در حال کار بر روی سری گلکسی اس ۲۵ است و امروز جزئیات مهم دیگری از گوشی‌های جدید یعنی ضخامت آنها را تایید کردیم. افشاگر معروف Ice Universe گمانه زنی‌های قبلی مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۵ بیش از ۷.۲ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت، در حالی که گلکسی اس ۲۵ اولترا ۸.۲ میلیمتر خواهد بود را تایید کرد.

لنزهای دوربین S25 (و احتمالاً S25+) فقط ۱.۸ میلیمتر از بدنه بیرون زده‌اند، در حالی که S25 Ultra بیش از ۲.۴ میلیمتر ضخامت دارد. در مقایسه، آیفون ۱۶ پرو مکس از بالای لنز تا لبه قاب ۴.۳ میلی متر فاصله دارد. بدنه ۷.۲ میلیمتری گلکسی اس ۲۵ را به باریک‌ترین پرچمدار گلکسی اس در یک دهه اخیر تبدیل خواهد کرد. آخرین باری که ما چنین گوشی باریکی داشتیم گلکسی اس ۶ بود که در آوریل ۲۰۱۵ عرضه شد. بدنه ۸.۲ میلیمتری Ultra نیز نقطه عطفی برای این سری است، حتی اگر فقط به فوریه ۲۰۲۰ بازگردد.

ضخامت سری گوشی گلکسی اس 25 آشکار شد
ضخامت سری گوشی گلکسی اس ۲۵ آشکار شد

 

ما انتظار داریم که گلکسی اس ۲۵ پلاس نیز بدنه ۷.۲ میلیمتری داشته باشد، مطابق با ضخامت مشابه نسخه‌های ساده و پلاس در پنج سال گذشته. انتظار می‌رود سامسونگ در ماه ژانویه سری گلکسی S25 را عرضه کند. شایعات حاکی از آن است که Ultra همان دوربین‌های اصلی و تله فوتو را مانند مدل قبلی خود حفظ می‌کند و فقط دوربین فوق عریض را ارتقا می‌دهد.

گلکسی اس ۲۵ دارای ضخامت کمتر است

این گوشی همچنین احتمالا تنها دستگاهی در سری خواهد بود که به طور انحصاری از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده می‌کند، اما این ممکن است تغییر کند زیرا سال گذشته شایعات مشابهی در مورد سری S24 شنیدیم.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آینده از سری گلکسی تب اس ۱۰ در کنار گلکسی اس ۲۴FE رونمایی کند. قبل از رونمایی، چندین گزارش اطلاعات در مورد این دستگاه به ما داده است. اکنون یک رندر باکیفیت از گلکسی تب اس ۱۰ اولترا ظاهر شده که به خوبی طراحی این تبلت اندرویدی رده بالا را به ما نشان می‌دهد.

ایوان بلاس رندر گلکسی تب اس ۱۰ اولترا را در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این تبلت همچنان یک بریدگی در بالای نمایشگر دارد تا تنظیمات دوربین دوگانه مشابه Galaxy Tab S9 Ultra را در خود جای دهد. طراحی عقب نیز شبیه مدل قبلی است، با بدنه‌ای از جنس فلزی ساده و ماژول دوربین دوگانه عمودی. کانکتور مغناطیسی صفحه کلید و ضمیمه لوازم جانبی نیز بدون تغییر به نظر می‌رسد. رندر همچنین دو پورت USB-C را در دو طرف پین‌های مغناطیسی نشان می‌دهد.

اخیراً، گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و تب اس ۱۰ اولترا در وب سایت گواهی FCC مشاهده شدند که نشان داده این دستگاه‌ها از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین انتظار داریم سامسونگ امسال مدل استاندارد گلکسی تب اس ۱۰ را از خط تولید حذف کند، زیرا این شرکت می‌خواهد کاربران خود را به گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند گلکسی تب A و گلکسی تب S9FE هدایت کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل