موبایلستان

فیچرفون HMD 225 4G بزودی معرفی می شود

فیچرفون HMD 225 4G ممکن است بزودی وارد بازار شود. عرضه این تلفن همراه هنوز توسط شرکت تایید نشده اما اطلاعاتی در مورد مدل به صورت آنلاین منتشر شده است. طراحی، گزینه‌های رنگی و ویژگی‌های کلیدی گوشی ادعایی فاش شده است. این گزارش شامل نمایشگر، باتری، چیپست و سایر مشخصات گوشی مورد انتظار است.

تمام جزئیات این گوشی شایعه شده حاکی از آن است که این تلفن همراه می‌تواند یک نوکیا ۲۲۵ ۴G با برند جدید باشد که اوایل امسال به‌روز شده بود. جزئیات HMD 225 4G در یک پست X (توئیتر سابق) توسط کاربر @smashx_60 فاش شده است. به نظر می‌رسد گوشی دارای یک صفحه نمایش مستطیلی با حاشیه‌های قابل توجه و یک دوربین عقب تک لنز، در کنار فلاش LED است. بخش صفحه کلید با ناوبری اختصاصی و همچنین دکمه‌های پاسخ و رد تماس ارائه می‌شود.

طراحی لو رفته HMD 225 4G شبیه به طراحی Nokia 225 4G است. پنل عقب نشانگر HMD را نشان می‌دهد که در مرکز به جای نشانی که در مدل نوکیا دیده می‌شود، حک شده است. گوشی در سه رنگ آبی، سبز و صورتی نمایش داده می‌شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود HMD 225 4G دارای صفحه نمایش ۲.۴ اینچی IPS LCD با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت باشد. این گوشی می‌تواند از چیپست Unisoc T107 تامین شود. همچنین احتمالاً به یک دوربین عقب ۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری HD مجهز خواهد شد.

فیچرفون HMD 225 4G در راه است

فیچرفون HMD 225 4G بزودی معرفی می شود

افشا آشکار کرده که HMD 225 4G می‌تواند توسط یک باتری ۱۴۵۰ میلی آمپرساعتی و همچنین یک پورت شارژ USB Type-C پشتیبانی شود. انتظار می‌رود این گوشی از اتصال دوگانه ۴G LTE، رادیو FM و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی کند. همچنین ممکن است دارای جک ۳.۵ میلیمتری صدا و استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب باشد.

در دیگر خبرها HMD Global، شرکت سازنده گوشی‌های نوکیا، دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. از اول فوریه، تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های نوکیا در وب‌سایت HMD در دسترس خواهند بود که نشان‌دهنده تغییر در استراتژی تجاری و برند نوکیا است.

این حرکت با مالکیت HMD بر برند نوکیا برای گوشی‌هایش از سال ۲۰۱۶ مطابقت دارد و با توجه به اینکه قرارداد آنها در سال ۲۰۲۵ منقضی می‌شود، این تجمیع منطقی به نظر می‌رسد.

با این حال، این اطلاعات هنوز به طور رسمی تأیید نشده است و بر اساس گزارش‌هایی از صاحبان دستگاه‌های نوکیا بوده که به‌روزرسانی‌ها را از طریق خبرنامه MyApp دریافت کرده‌اند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، HMD Global بر روی تغییر نام تجاری خود تمرکز کرده و از برند نوکیا فاصله گرفته است. این استراتژی شامل حذف بخش “تلفن” از وب سایت رسمی نوکیا بوده که اکنون فقط از طریق یک پیوند خاص قابل دسترسی است.

Nokiamob گزارش می‌دهد که از اول فوریه، وب سایت نوکیا دیگر بخش «تلفن» را نخواهد داشت و HMD Global تمام محتوای مرتبط را ارائه خواهد کرد. این تغییر بخشی از استراتژی HMD برای بازتعریف هویت برند خود است، همانطور که راه‌اندازی hmd.com نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این سایت میزبان طیف وسیعی از محصولات از جمله دستگاه‌های اصلی HMD، تلفن‌های کلاسیک نوکیا و مواردی از شراکت‌های جدید باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل