نماد سایت موبایلستان

قیمت وان پلاس بادز ۳ پرو فاش شد

قیمت وان پلاس بادز 3 پرو فاش شد

هدفون وان پلاس بادز ۳ پرو چند روز قبل به طور گسترده شایعاتی درباره آن منتشر شد، زیرا رندرها و مشخصات آن به صورت آنلاین منتشر شد. اکنون، یک منبع کهنه کار اطلاعات قیمت ظاهری هدفون بی سیم جدید را فاش کرده است.

روزنامه نگار مکس جامبور در X ادعا کرد که OnePlus Buds Pro 3 با قیمت ۱۹۹ یورو در اروپا به فروش می‌رسد. در مقایسه، OnePlus Buds Pro 2 با قیمت ۱۷۹ یورو در اروپا به فروش می‌رسد. بنابراین مصرف کنندگان اروپایی می‌توانند به دنبال افزایش اندک قیمت باشند. هنوز در مورد قیمت ایالات متحده صحبتی نشده، اما افزایش قیمت در اروپا برای مصرف کنندگان آمریکایی نوید خوبی ندارد.

وان پلاس بادز ۳ پرو ویژگی‌های زیادی را ارائه خواهد کرد و با بافتی چرمی مانند برای کیس شارژ جلوه ظاهری جذابی دارد. با حفظ کیس، اعتقاد بر این است که کیس شارژ تا ۴۳ ساعت پخش را برای شما فراهم می‌کند. زمان زیادی برای شارژ ندارید؟ سپس OnePlus ظاهراً پنج ساعت پخش را با یک شارژ ۱۰ دقیقه‌ای تبلیغ می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به بلوتوث ۵.۴، استاندارد IP55، پشتیبانی از کدک LHDC 5.0 و پشتیبانی از اتصال دوگانه اشاره کرد.

وان پلاس بادز ۳ پرو هدفونی کارآمد است

در دیگر خبرها وان پلاس هر سال چندین مدل گوشی برای ارائه دارد که بخشی از آنها سری آیس است. حال به تازگی جزئیاتی درباره سری وان پلاس آیس ۵ به بیرون درز پیدا کرد.

برندهای چینی به دلیل نادیده گرفتن عدد “۴” برای سری بعدی شناخته شده‌اند، احتمالاً به این دلیل که در بسیاری از فرهنگ‌های آسیایی به عنوان یک نشانه منفی در نظر گرفته می‌شود. امروز، ایستگاه چت دیجیتالی یک پست Weibo منتشر کرد تا اولین جزئیات سری آتی وان پلاس Ace 5 را به اشتراک بگذارد. این نشان می‌دهد که این شرکت از نام تجاری “Ace 4” برای گوشی‌های زیر پرچمدار خود صرف نظر خواهد کرد.

طبق اطلاعات بدست آمده، هم نسخه استاندارد و هم نسخه پرو سری Ace 5 قرار است زودتر از حد انتظار در چین عرضه شوند. برای یادآوری، Ace 3، مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲، در ابتدای سال ۲۰۲۳ معرفی شد. پس از آن، آیس ۳V مجهز به اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ در ماه مارس و آیس ۳ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ماه ژوئن عرضه شدند.

طبق اطلاعات فاش شده، وان پلاس ممکن است تا پایان سال از Ace 5 و Ace 5 Pro رونمایی کند. این سری استراتژی مشابه سری Ace 3 را اتخاذ خواهد کرد که دارای یک چیپست پرچمدار همراه با یک باتری سیلیکونی فوق العاده بزرگ است. علاوه بر این، طراحی شاهد یک ارتقاء جامع خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل