نماد سایت موبایلستان

لپ تاپ آنر MagicBook X 16 2025 Combat Edition معرفی شد

لپ تاپ آنر MagicBook X 16 2025 Combat Edition معرفی شد

آنر بی سر و صدا لپ تاپ آنر MagicBook X 16 2025 Combat Edition را در چین عرضه کرده است. مدل جدید کمتر از یک سال پس از عرضه سری ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود. برای ناآگاهان، آخرین نسل در دسامبر ۲۰۲۳ عرضه شد. با این حال، شایان ذکر است که آخرین لپ‌تاپ دارای برچسب «Combat Edition» است و نه X 16 2025 معمولی، که ممکن است بعدها وارد بازار شود.

این نسخه به اصطلاح در واقع یک دانگرید از X 16 2024 است. بنابراین، قیمت پایین‌تری دارد و به جای نقره‌ای یخچالی در رنگ خاکستری ستاره‌ای عرضه می‌شود. این نه تنها دارای تراشه کم‌قدرت‌تر است، بلکه باتری با ظرفیت کمتری نیز دارد. جدا از این تفاوت‌ها، نوت بوک جدید همان نوت بوک قدیمی است.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5-13420H است و با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود. این تراشه با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x دارای فرکانس ۴۲۶۶ مگاهرتز و حداکثر ۱ ترابایت SSD همراه شده است. این دستگاه دارای طراحی یکپارچه فلزی با وزن ۱.۶۸ کیلوگرم و ضخامت ۱۷.۹ میلی‌متر است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. این نمایشگر وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر سطح روشنایی ۳۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

در بخش اتصال، این نوت بوک دارای WiFi 6، بلوتوث ۵.۱ و NFC است، همچنین دارای ۲ پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، ۱ پورت USB Type-C با عملکرد کامل، یک پورت HDMI و یک درگاه ۳.۵ میلی‌متری جک هدفون است. علاوه بر این، لپ تاپ دارای وب کم ۷۲۰، بلندگوهای دوگانه و میکروفون دوگانه است. این مدل دارای صفحه کلید فول سایز و یک صفحه لمسی ۵ نقطه‌ای مجهز شده است. در نهایت، این دستگاه توسط یک باتری ۴۲ وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می‌شود.

آنر MagicBook X 16 2025 Combat Edition دارای برچسب قیمت زیر در چین است.

این محصول در حال حاضر برای پیش خرید آماده شده است و فروش آن از ۳۰ سپتامبر آغاز خواهد شد. در دیگر خبرها Honor ماه گذشته گوشی تاشو آنر Magic V3 را در چین معرفی کرد و وعده داد که آن را بزودی در سطح بین المللی عرضه کند. امروز، ما فهمیدیم که این پرچمدار در سه رنگ باشکوه سبز، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. مجیک V3 در رنگ سفید نیز موجود است، اما منبع چیزی در این مورد نگفته است و نشان می‌دهد که این نسخه در انحصار چین باقی خواهد ماند.

پالت گسترده‌تر رنگ‌ها یک تغییر خوشایند نسبت به آنر است، این شرکت همچنین چهار گزینه برای آنر Magic V2 داشت اما تنها بنفش را در صحنه بین المللی عرضه کرد. Magic V3 دارای طراحی برجسته با جزیره دوربین هشت ضلعی است که رنگ خاکستری در نسخه سبز یا مشکی دارد. نوع قرمز، با الهام از فرهنگ و طراحی سنتی چین، دارای پنل چرم مصنوعی و قاب طلایی و همچنین طرح جزیره دوربین طلایی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل