موبایلستان

این مدل ایرپاد های شیائومی برای مکالمه مناسب هستند

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد اقدام به خرید ایرپاد یا هندزفری بلوتوثی می کنند مکالمه است. افرادی که در طول روز زیاد با گوشی همراه خود صحبت می کنند یا مدت زمان زیادی را پشت فرمان هستند و یا در حالت فعالیت های ورزشی هستند بیشتر به دنبال هندزفری های بلوتوثی مناسب برای مکالمه می گردند.

در این مقاله به معرفی و بررسی چند مدل از هندزفری بلوتوثی شیائومی می پردازیم که با توجه به ویژگی ها و قیمتی که دارند از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

همانطور که می دانید یکی از مزایای برند شیائومی تنوع بالای انواع ایرپاد شیائومی است که می توانید در هر بازه قیمتی خرید کنید.

ایرپاد کیو سی وای Melobuds Neo

ایرپاد کیو سی وای Melobuds Neo

یکی از جدیدترین و ارزان ایرپاد های شیائومی مدل QCY Melobuds Neo است که با یک طراحی خلاقانه و جذاب ارائه شده است. کیس این ایرپاد درب شیشه ای و شفاف دارد به گونه ای که وقتی ایرپادها را درون آن قرار می دهیم قابل رویت هستند. در قسمت بالایی این هندزفری بلوتوثی یک نمایشگر LED قرار داده شده که میزان باتری هر کدام از گوش ها را به شما نمایش می دهد.

در مورد ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این هندزفری QCY در چهار رنگ مشکی، سفید، نارنجی و آبی عرضه شده است. در تاریخ نگارش این مقاله می توانید این مدل ایرپاد کیو سی وای را با قیمتی زیر یک میلیون تومان خریداری کنید.

ایرپاد کیو سی وای Melobuds Pro

اگر کمی بیشتر هزینه کنید می توانید ایرپاد QCY Melobuds Pro را با قیمتی حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان خرید کنید.

این هندزفری بلوتوثی qcy به تازگی وارد بازار شده و در همین مدت کم با توجه به سابقه خوب این برند در تولید هندزفری و کیفیت بالایی که این محصول دارد فروش بالایی را تجربه کرده است. طراحی این ایرپاد کاملا مینیمال است و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است. روی کیس این محصول یک چراغ LED طراحی شده که میزان شارژ را نمایش می دهد.

از ویژگی های این هندزفری بلوتوثی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Buds 5

نوبت به پرچمدار جدید ایرپادهای شیائومی می رسد. شیائومی به تازگی شیائومی بادز ۵ را عرضه کرده است که به زودی می توانید این محصول را از فروشگاه موبونیاز خرید کنید. اما دلیل اینکه این هندزفری را بهترین ایرپاد شیائومی می دانیم ویژگی های زیر است.

این سه مدل و تعداد بالایی از انواع ایرپاد شیائومی اصل را می توانید از فروشگاه اینترنتی موبونیاز به بهترین قیمت و ضمانت خریداری کنید.

خروج از نسخه موبایل