نماد سایت موبایلستان

مدل جدیدی از گوشی ردمی K70 اولترا معرفی شد

مدل جدیدی از گوشی ردمی K70 اولترا معرفی شد

شیائومی یک نسخه رم ۲۴ گیگابایتی را به ردمی K70 اولترا خود اضافه کرده که دارای ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. Redmi K70 Ultra در جولای ۲۰۲۴ با پردازنده مدیاتک Dimensity 9300+ معرفی شد.

گوشی Redmi K70 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد ۸T LTPS با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این دستگاه مجهز به چیپست Dimensity 9300+، تراشه گرافیکی D1، رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

برای سلفی، K70 Ultra دارای یک دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی است. در قسمت عقب، دوربین اصلی سونی IMX906 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارای OIS، لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد. ویژگی‌های اضافی شامل بلندگوهای دوگانه، موتور خطی محور x، اسکنر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، بلستر IR، فریم فلزی و بدنه با استاندارد IP68 می‌شود.

گوشی هوشمند Redmi K70 Ultra با ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی از امروز برای خرید در چین در دسترس خواهد بود. قیمت این دستگاه ۳۸۹۹ یوان (۵۵۶ دلار) است.

گوشی ردمی K70 اولترا یک قاتل پرچمدار

در اخبار مرتبط، Redmi K80 و K80 Pro قرار است در ماه نوامبر عرضه شوند و احتمالاً با نام Poco F7 و F7 Pro در خارج از چین تغییر نام دهند. هر دو مدل دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستند و K80 Pro دارای لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری است. هر دو گوشی دارای IP69 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهند بود. K80 Pro ممکن است از تراشه آینده Snapdragon 8 Gen 4 با نام Snapdragon 8 Elite استفاده کند که ارتقاء عملکرد قابل توجهی را ارائه می دهد.

در دیگر خبرها شیائومی اولین گوشی تاشو فلیپ خود را به نام شیائومی Mix Flip که تقریبا دو ماه پیش در چین عرضه شد، راهی بازار جهانی کرد. این دستگاه اکنون با قیمت ۱۳۰۰ یورو آماده عرضه جهانی است. دستگاه در یک پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایتی حافظه داخلی عرضه خواهد شد. اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی دارای صفحه نمایش پوششی ۴ اینچی OLED، صفحه نمایش اصلی ۶.۸۶ اینچی OLED، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی + فوق عریض) در عقب و تراشه Snapdragon 8 Gen 3 است. این مدل همچنین به باتری ۴۷۸۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۶۷ واتی مجهز شده است.

Mix Flip با HyperOS دارای هوش مصنوعی پیشرفته و Gemini Nano و Circle to Search گوگل عرضه خواهد شد. این مدل توانست در بررسی با سخت افزار عالی و عملکرد درجه یک مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. انتظار داشتیم که این مدل را در بازار جهانی شاهد باشیم و برند چینی تصمیم گرفت به تازگی آن را عرضه دارد.

البته نسخه جهانی میکس فلیپ با قیمت بیشتری نسبت به نسخه چینی عرضه می‌شود و رقیب جدی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ به حساب می‌آید. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت شیائومی باید مراجعه کرد تا اطلاعات دقیق این مدل را جویا شد. البته انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری از این برند به بازار جهانی برسند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل