نماد سایت موبایلستان

مشخصات کلیدی سری گوشی آیکیو Z9s افشا شد

مشخصات کلیدی سری گوشی آیکیو Z9s افشا شد

پس از تایید تاریخ عرضه ۲۱ آگوست برای سری آیکیو Z9s، امروز iQOO هند جزئیات بیشتری از هر دو گوشی هوشمند Z9s 5G و Z9s Pro 5G را تایید کرد.

Z9s Pro 5G مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 خواهد بود که این شرکت ادعا می‌کند بیش از ۸۲۰ هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu 10 کسب کرده است. برند می‌گوید که این بهتر از تلفن‌هایی با همان تراشه است که امتیازات +۷۴۱K را در AnTuTu کسب کرده است. آیکیو همچنین تایید کرده است که صفحه نمایش AMOLED خمیده ۱۲۰ هرتزی حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد که آن را به گوشی صفحه منحنی با روشن‌ترین صفحه نمایش در ۲۵۰ روپیه تبدیل می‌کند. این گوشی در رنگ‌های پرتقالی و لوکس مرمر عرضه خواهد شد.

هر دو گوشی سری Z9s دارای حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 با تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS)، فیلمبرداری ۴K و حالت سوپر شب خواهند بود. آیکیو Z9s Pro 5G همچنین دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید خواهد بود. اینها با AI Erase و AI Photo Enhance عرضه می‌شوند.

سری iQOO Z9s دارای بدنه شیک ۷.۴۹ میلی‌متری و Z9s 5G نیز با صفحه نمایش AMOLED خمیده سه بعدی، اما با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت عرضه می‌شود. Z9s Pro دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپرساعت است. این شرکت گفت که این گوشی‌ها در کارخانه بزرگ نویدا vivo تولید خواهند شد.

این شرکت می‌گوید که این تلفن‌ها «کاملاً برای MEGAtaskers بارگذاری شده‌اند». این گوشی‌ها پس از عرضه از سایت Amazon.in در دسترس خواهند بود.

گوشی آیکیو Z9s در نزدیکی

در دیگر خبرها آیکیو Z9 توربو مدل برتر در سری گوشی‌های هوشمند Z9 است که امروز در چین عرضه شد. این یک محصول جدید در سری Z9 بوده و جدیدترین محصول بوده که دارای مشخصات قاتل پرچمدار است. Z9 Turbo نیز در مقایسه با برادران خود کاملاً متفاوت است.

آیکیو Z9 Turbo دارای همان صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K، حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در مدل استاندارد است. همچنین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. طراحی این گوشی نیز شبیه به برادران خود با قاب تخت و جزیره دوربین مربعی شکل iQOO 12 است. دستگاه دارای استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده که در شرایط مرطوب کارآیی دارد.

در بخش دوربین، Z9 Turbo دارای یک دوربین دوگانه عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 با پشتیبانی از OIS و یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

در بخش سخت افزاری، iQOO Z9 Turbo دارای پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 است. تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x به همراه ۱۶ گیگابایت رم مجازی را هم دربرمی‌گیرد. تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4 نیز وجود دارد. این دستگاه مجهز به خنک کننده مایع بزرگ ۶K VC برای دفع گرما است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ واتی و شارژ معکوس سیمی ۷.۵ واتی می‌گیرد. محصول جدید آیکیو با سیستم عامل اندروید ۱۴ همراه با OriginOS 4 عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل