نماد سایت موبایلستان

مچ بند Smart Band 9 شیائومی راهی بازار اروپا شد

مچ بند Smart Band 9 شیائومی راهی بازار اروپا شد

مچ بند Smart Band 9 شیائومی که ماه گذشته در چین عرضه شد، سرانجام به بازار اروپا رسید . این بند تناسب اندام دارای صفحه نمایش بزرگ AMOLED و بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی است.

محصول جدید شیائومی دارای صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است. صفحه نمایش با وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ ppi، تصاویری واضح ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند تجربه خود را با بیش از ۲۰۰ گزینه واچ فیس شخصی‌سازی کنند. این گجت پوشیدنی که برای ردیابی سلامت و تناسب اندام طراحی شده، دارای حسگرهایی برای ضربان قلب، حرکت و نور محیط است.

دقت ضربان قلب بهبود یافته را در مقایسه با مدل قبلی ارائه می‌دهد و بیش از ۱۵۰ حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند. بند هوشمند همچنین می‌تواند توصیه‌هایی برای چرخه خواب ارائه دهد. باتری ۲۳۳ میلی آمپرساعتی می‌تواند تا ۲۱ روز بدون ویژگی نمایشگر همیشه روشن دوام بیاورد و شارژ کامل آن حدود یک ساعت طول می‌کشد.

این گجت پوشیدنی تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و ویژگی‌هایی مانند کنترل موسیقی، اعلان پیام و تشخیص آب و هوا را ارائه می‌دهد. Smart Band 9 با قیمت ۳۴.۹۹ پوند در بریتانیا و ۳۹.۹۹ یورو در منطقه یورو، در چهار رنگ موجود است. خریداران اتحادیه اروپا می‌توانند با پرداخت ۱.۹۹ یورو اضافی تا ۱۳ سپتامبر، آن را با هدفون Redmi Buds 4 Active همراه کنند.

مچ بند Smart Band 9 از راه رسید

در دیگر خبرها شیائومی سری ۱۵ را بزودی در ماه اکتبر طی رویدادی در چین رونمایی خواهد کرد، اما پرچمداری که همه منتظر آن هستند، یعنی شیائومی ۱۵ اولترا، سال آینده طی سه ماهه اول عرضه خواهد شد. امسال شیائومی Xiaomi 14 Ultra را در چین و در سطح جهانی عرضه کرد، این گوشی بهترین تلفن هوشمند از نظر دوربین است که می‌توانید در سطح جهانی بخرید، بنابراین همه مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند نسخه بعدی Ultra چه چیزی را ارائه می‌دهد.

اخیرا Ice Universe در X (به طور رسمی توییتر) فاش کرد که ۱۵ Ultra از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ۴.x برابر Periscope استفاده خواهد کرد. این همان پریسکوپی است که در حال حاضر در ویوو X100 Ultra استفاده می‌شود. اما برخلاف Vivo، شیائومی از مزیت افزایش فاصله کانونی برخوردار خواهد بود.

حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی مورد استفاده در اینجا حسگر ۱/۱.۴ اینچی HP9 توسط سامسونگ خواهد بود. مزیت داشتن سنسور بزرگ در دوربین پریسکوپ این است که می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی در نور کم با زوم بیشتر ارائه دهد. همچنین با استفاده از فناوری پیشرفته برش سنسور، Xiaomi 15 Ultra می‌تواند عکس‌هایی با زوم ۱۰x12x بدون نقص ارائه دهد.  همچنین زوم توسط Xiaomi Ultra Zoom AI 2.0 برای زوم‌های بسیار طولانی پشتیبانی می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل