نماد سایت موبایلستان

نسخه امریکایی گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس رویت شد

نسخه امریکایی گوشی گلکسی اس 25 پلاس رویت شد

سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس ممکن است در کنار گلکسی اس ۲۵ پایه و گلکسی اس ۲۵ اولترا در اوایل سال آینده عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی به عنوان جانشین گلکسی اس ۲۴ پلاس که در ژانویه امسال رونمایی شد، عرضه شود. افشای اطلاعات قبلی رندرهای طراحی مبتنی بر CAD و همچنین جزئیات باتری گوشی ادعایی را فاش کرده است.

اکنون، نوع آمریکایی این گوشی هوشمند در یک وب سایت محبوب بنچمارک مشاهده شده است. قابل ذکر بوده که نسخه آمریکایی گلکسی اس ۲۵ اولترا نیز در این سایت مشاهده شده است. یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-S936U که گمان می‌رود Galaxy S25+ باشد، در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. “U” نشان می‌دهد که این نوع آمریکایی از گوشی ادعا شده است. دستگاه با یک چیپست هشت هسته‌ای کوالکام با دو هسته با فرکانس ۴.۱۹ گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس ۲.۹۰ گیگاهرتز ظاهر می‌شود.

چیپست لیست شده با پردازنده گرافیکی Adreno 830 یکپارچه ارائه می‌شود. معماری تراشه نشان می‌دهد که این چیپست Snapdragon 8 Gen 4 است که قرار بوده در ماه اکتبر عرضه شود. شایان ذکر بوده، افشای اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ ممکن است این چیپست را دریافت کنند. احتمالاً انواع Exynos 2500 نیز از این سری وجود خواهد داشت. معمولاً گوشی‌های پرچمدار گلکسی با چیپست‌های کوالکام در بازار ایالات متحده عرضه می‌شوند.

گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس تاییدیه گرفت

سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس به ترتیب امتیاز ۳۰۵۴ و ۹۲۲۴ را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در سایت بنچمارک کسب کرد. لیست Geekbench نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۵ پلاس از ۱۲ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و روی اندروید ۱۵ اجرا می‌شود.

افشای اطلاعات قبلی، رندرهای مبتنی بر CAD از سامسونگ Galaxy S25+ را نشان داده است. به نظر می‌رسد که شبیه به مدل موجود Galaxy S24+ با حلقه‌های اضافی در اطراف شیارهای دوربین سه گانه عقب باشد. طراحی مشابهی را در ماژول دوربین پشتی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ دیده‌ایم.

انتظار رفته سامسونگ گلکسی اس ۲۵+ از یک باتری ۴۷۵۵ میلی آمپرساعتی با ظرفیت معمولی ۴۹۰۰ میلی آمپرساعت پشتیبانی کند. این شبیه به Galaxy S24+ قبلی است. این گوشی از شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل