نماد سایت موبایلستان

نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ معرفی شد

نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold 6 را با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی باریک‌تر در کره جنوبی رونمایی کرد. درباره قیمت، مشخصات و در دسترس بودن آن بیشتر بدانید.

سامسونگ به طور رسمی نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را در کره جنوبی معرفی کرد. این نسخه ارتقا یافته گلکسی زد فولد ۶ دارای چندین ارتقاء از جمله نمایشگرهای بزرگ‌تر، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و طراحی باریک‌تر و سبک‌تر است.

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 Special Edition در یک پیکربندی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۷۰,۳۱۸ روپیه در دسترس است. این مدل در رنگ سیاه عرضه می‌شود و از ۲۵ اکتبر از طریق وب سایت سامسونگ و سایر پلتفرم‌های آنلاین در کره جنوبی برای خرید در دسترس خواهد بود. با خرید این دستگاه، پیشنهادات ویژه برای سایر محصولات سامسونگ مانند Galaxy Ring، Galaxy Watch Ultra، Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Tab S10 Ultra دریافت می‌کنید. در حال حاضر، نسخه ویژه انحصاری کره جنوبی است و هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن جهانی ندارد.

نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ از راه رسید

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 Special Edition با نمایشگرهای بزرگ‌تر، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایه نازک‌تر و سبک‌تر خود را از مدل استاندارد متمایز می‌کند. این پیشرفت‌ها برای کاربرانی که به دنبال تجربه بصری فراگیرتر و قابلیت‌های دوربین پیشرفته در یک تلفن تاشو هستند، پاسخ می‌دهد.

در دیگر خبرها سامسونگ گلکسی A55 را با چیپست Exynos 1480 و دوربین سه گانه عقب در اوایل سال جاری عرضه کرد. اکنون گفته می‌شود که سامسونگ Galaxy A56 به عنوان جانشین در دست ساخت است.

سامسونگ هنوز وجود آن را تایید نکرده، اما پیش از آن، گوشی معرفی نشده سری گلکسی A در پایگاه داده IMEI دیده شد. این می‌تواند بر روی چیپست جدید اگزینوس ۱۵۸۰ سامسونگ اجرا شود. پیش‌بینی شده که عملکرد قابل‌توجهی نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد. طبق گزارش Smartprix، گوشی Galaxy A56 با شماره مدل SM-A566B/DS در پایگاه داده IMEI ظاهر شد. قابل ذکر است که گلکسی A55 با شماره مدل SM-A556B/DS مرتبط است.

گلکسی A55 با چیپست داخلی اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ در ماه مارس امسال عرضه شد. بر این اساس، رسانه پیشنهاد می‌کند که چیپست Exynos 1580 با گلکسی A56 آینده معرفی شود. این چیپست میان رده با اسم رمز “سانتا” می‌تواند به اندازه تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ قدرتمند باشد. چیپ می‌تواند از معماری CPU سه خوشه‌ای استفاده کند و ارتقاء عملکرد قابل توجهی را نسبت به Exynos 1480 به ارمغان بیاورد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل