نماد سایت موبایلستان

هدفون شیائومی بادز ۵ راهی بازار جهانی شد

هدفون شیائومی بادز 5 راهی بازار جهانی شد

شیائومی اخیراً رویدادی را برای معرفی جهانی گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۴T و همچنین سری ردمی نوت ۱۴ برگزار کرده است. در کنار گوشی‌های هوشمند، این برند از شیائومی بادز ۵ نیز رونمایی کرد که در ابتدا جولای ۲۰۲۴ در چین عرضه شد.

Xiaomi Buds 5 دارای درایورهای ۱۱ میلی‌متری با آهنربای دوگانه و تنظیم Harman AudioEFX است که نوید ارائه صدایی واضح و فراگیر با پشتیبانی Qualcomm aptX Lossless و گواهی صوتی Hi-Res را می‌دهد.

بادز ۵ دارای طراحی راحت نیمه در گوش و حذف نویز فعال با فرکانس وسیع پیشرفته (ANC) با حالت‌های قابل تنظیم و گزینه‌های تطبیقی ​​هوش مصنوعی است که صدای شفاف را در هر محیطی تضمین می‌کند. برای تماس‌های شفاف، حتی در شرایط باد، این هدفون‌ها دارای فناوری میکروفون سه‌گانه و قابلیت ضبط صدا داخلی هستند که آن‌ها را برای تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل می‌کند.

برای اتصال، هدفون‌ها از بلوتوث ۵.۴ با پشتیبانی از اتصال هوشمند دو دستگاه استفاده می‌کنند. همچنین یک حالت تأخیر کم ۷۳ میلی‌ثانیه با دستگاه‌های منتخب شیائومی و POCO از جمله Xiaomi MIX Flip، Xiaomi 14 Ultra، Xiaomi 14، POCO F6 Pro و POCO F6 سازگار است. این برند قول پشتیبانی از مدل‌های بیشتری در آینده را داده است.

این هدفون در مجموع تا ۳۹ ساعت با ANC خاموش و ۲۰ ساعت با ANC روشن است. هر هدفون می‌تواند ۶.۵ ساعت با ANC خاموش و ۳.۵ ساعت با ANC روشن دوام بیاورد. تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، کاربران می‌توانند تا ۲.۵ ساعت پخش داشته باشند. این هدفون‌ها همچنین دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب (IP54) هستند که آنها را به همراهی مناسب برای تمرین تبدیل می‌کند.

شیائومی بادز ۵ در رنگ‌های مشکی گرافیتی، سفید سرامیکی و خاکستری تایتان موجود بوده و قیمت آن ۹۹.۹۹ یورو است.

شیائومی بادز ۵ جذاب از راه رسید

در دیگر خبرها شیائومی اولین گوشی تاشو فلیپ خود را به نام شیائومی Mix Flip که تقریبا دو ماه پیش در چین عرضه شد، راهی بازار جهانی کرد. این دستگاه اکنون با قیمت ۱۳۰۰ یورو آماده عرضه جهانی است. دستگاه در یک پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایتی حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی دارای صفحه نمایش پوششی ۴ اینچی OLED، صفحه نمایش اصلی ۶.۸۶ اینچی OLED، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی + فوق عریض) در عقب و تراشه Snapdragon 8 Gen 3 است. این مدل همچنین به باتری ۴۷۸۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۶۷ واتی مجهز شده است.

Mix Flip با HyperOS دارای هوش مصنوعی پیشرفته و Gemini Nano و Circle to Search گوگل عرضه خواهد شد. این مدل توانست در بررسی با سخت افزار عالی و عملکرد درجه یک مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. انتظار داشتیم که این مدل را در بازار جهانی شاهد باشیم و برند چینی تصمیم گرفت به تازگی آن را عرضه دارد.

البته نسخه جهانی میکس فلیپ با قیمت بیشتری نسبت به نسخه چینی عرضه می‌شود و رقیب جدی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ به حساب می‌آید. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت شیائومی باید مراجعه کرد تا اطلاعات دقیق این مدل را جویا شد. البته انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری از این برند به بازار جهانی برسند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل