نماد سایت موبایلستان

هوآوی Watch D2 بزودی رونمایی می شود

هوآوی Watch D2 بزودی رونمایی می شود

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، به نظر می‌رسد نسل بعدی ساعت هوشمند پایش فشار خون هوآوی Watch D2، در آستانه رونمایی قرار گرفته است. افشای اطلاعات اخیر در Weibo توسط مشاور @UncleKanshan نشان داد که یک گجت پوشیدنی هواوی مجوز دستگاه پزشکی چینی را دریافت کرد.

این مجوز، الزامی برای فروش تجهیزات پزشکی در چین، نشان می‌دهد که Watch D2 تحت بررسی‌های نظارتی قرار گرفته و استانداردهای تجهیزات پزشکی خاصی را برآورده کرده است. در حالی که خود مجوز نام رسمی این گجت را فاش نمی‌کند، فهرست از آن به عنوان «ضبط فشار خون سرپایی مچ دست» یاد می‌کند. همچنین سه نوع ساعت در مجوز با شماره مدل LCA-B10، LCA-B11 و LCA-B12 وجود دارد. همه این جزئیات نشان می‌‌دهد که این جانشین واچ دی اصلی است.

ما جزئیات زیادی در مورد طراحی یا عملکرد Watch D2 نداریم. با این حال، اطلاعات مجوز وجود یک واحد اصلی، یک مچ بند و یک پایه شارژ بی سیم را تایید می‌کند. از نظر ویژگی، انتظار می‌رود که این ساعت بتواند فشار خون، فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را در کنار ضربان قلب، در حالت ایستا برای کاربران ۱۸ سال به بالا اندازه‌گیری کند.

اگرچه تایید نشده است، اما هواوی D2 می‌تواند در کنار پرچمدار آینده هواوی میت ۷۰ رونمایی شود. این با شایعات قبلی که نشان می‌داد Watch D2 در سال جاری عرضه می‌شود، مطابقت دارد. کسانی که با Watch D اصلی آشنا هستند احتمالاً می‌توانند مقایسه کنند. اولین نسخه دارای طراحی جعبه‌ای با صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی AMOLED، ویژگی‌هایی مانند یادآور فشار خون و تجزیه و تحلیل ECG و عمر باتری ۷ روزه بود. جالب است که ببینیم هوآوی Watch D2 چگونه بر این پایه ساخته شده است.

هوآوی Watch D2 در نزدیکی رونمایی

در دیگر خبرها هواوی هفته گذشته لپ تاپ MateBook GT 14 را در چین رونمایی کرد و کاربرانی را هدف قرار داد که به محاسبات با عملکرد بالا در طراحی باریک و شیک نیاز دارند. این لپ تاپ اکنون در JD.com به فروش می‌رسد. MateBook GT 14 دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی OLED با وضوح ۲.۸K، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۲ درصد و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. طیف رنگی گسترده، گواهی TÜV Rheinland Eye Comfort و دقت دلتا E<1 را ارائه می‌دهد، که آن را برای کارهای حرفه‌ای که نیاز به بازتولید رنگ دقیق دارند، مانند عکاسی، ویرایش ویدئو و طراحی، ایده آل می‌کند.

میت بوک GT 14 با پردازنده‌های اینتل Ultra 5/7/9 همراه با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه PCIe 4.0 عرضه می‌شود. دارای باتری ۷۰ وات ساعتی است، از شارژ سریع ۱۴۰ واتی GaN پشتیبانی می‌کند و شارژ سریع معکوس ۴۰ واتی را برای دستگاه‌های دیگر مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل