نماد سایت موبایلستان

واتس اپ برای تسهیل انتقال مالکیت انجمن در تلاش است

واتس اپ برای تسهیل انتقال مالکیت انجمن در تلاش است

کاربران واتس‌ اپ اندروید بتا ویژگی جدیدی دریافت می‌کنند که به صاحبان انجمن اجازه می‌دهد به راحتی نقش مدیر را به عضو دیگری منتقل کنند. قبلاً، اگر یکی از صاحبان انجمن واتس‌ اپ مجبور به انتقال مالکیت می‌شد، باید چندین مرحله را طی می‌کرد.

اول، آنها نیاز داشتند که یک انجمن جدید ایجاد کنند و از همه اعضا بخواهند که انجمن قدیمی را ترک کنند و به انجمن تازه ایجاد شده بپیوندند. این یک روش خسته کننده بود زیرا می‌توانست اعضا را گیج کند و به طور بالقوه منجر به از دست دادن اعضای جامعه شود. اکنون، با کنترل جدید مالکیت جامعه انتقال، WhatsApp فرآیند انتقال را ساده کرده است.

طبق گزارشات، گزینه جدید در زیر تنظیمات انجمن ظاهر می‌شود. کاربران واجد شرایط یک دکمه جدید «تخصیص مالک جدید» را مشاهده می‌کنند که به آنها امکان می‌دهد یک رهبر انجمن جدید اختصاص دهند. مالک می‌تواند هر عضو دیگری را انتخاب کند تا مسئولیت را بر عهده بگیرد و امتیازات کامل مدیریت را به آن عضو منتقل کند.

پس از تکمیل فرآیند انتقال، مالک اصلی نمی‌تواند هیچ تصمیم مهمی در ارتباط با انجمن بگیرد، مانند غیرفعال کردن آن یا جلوگیری از حذف سایر اعضا به عنوان سرپرست، و غیره. مانند کمک به مدیریت جامعه، حذف پیام‌ها و غیره. ویژگی جدید مالکیت انجمن انتقال در واتس‌اپ اندروید نسخه بتای ۲.۲۴.۱۹.۳۴ مشاهده شد و برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا که برنامه بتا واتس اپ را از طریق فروشگاه Google Play دارند در دسترس است.

این تنها قابلیتی نیست که WhatsApp در حال حاضر در حال توسعه است. اخیراً، پلتفرم پیام‌رسانی روی قابلیتی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت فرد یا گروهی را به لیست چت اضافه کنند. واتس‌اپ همچنین برقراری تماس‌های گروهی را آسان‌تر می‌کند، اما به ادمین‌ها اجازه می‌دهد از درون چت‌های گروهی پیوند تماس ایجاد کنند.

واتس اپ کارآمدتر می شود

واتس اپ همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی لیست سفارشی است که در بالای لیست‌های چت ظاهر می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت چت‌ها یا گروه‌های خاص را پیدا کنند. در دیگر خبرها برنامه واتس اپ گزینه‌ای به نام Keep in Chat را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد از ناپدید شدن پیام‌ها در یک رشته پیام ناپدید شونده جلوگیری کنند.

افراد می‌توانند برای مدت طولانی روی یک پیام فشار داده تا در مبحث باقی بمانند. با این حال، شخصی که پیام را ارسال کرده مطلع می‌شود و در نهایت تصمیم می‌گیرد که آیا آن را در چت نگه دارد یا خیر. در غیر این صورت، وقتی تایمر تمام شود، پیام طبق معمول محو خواهد شد.

یک نماد نشانک در کنار پیام‌های ذخیره شده پدیدار می‌شود. می‌توانید به همه مواردی که در پوشه «پیام‌های نگه‌داشته شده» ذخیره کرده‌اید دسترسی داشته باشید، جایی که آنها با چت سازماندهی می‌شوند. برنامه واتساپ آشکار کرده که این ویژگی را به تدریج عرضه می‌کند و همه باید ظرف چند هفته به آن دسترسی داشته باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل