نماد سایت موبایلستان

ُسرعت شارژ سری گوشی شیائومی ۱۵ آشکار شد

ُسرعت شارژ سری گوشی شیائومی 15 آشکار شد

انتظار می‌رود شیائومی سری گوشی‌ شیائومی ۱۵ را ماه آینده معرفی کند. به نظر می‌رسد زمان عرضه پیش‌بینی‌شده می‌تواند درست باشد زیرا دستگاه‌های این سری در سایت‌های صدور گواهی ظاهر می‌شوند.

در اوایل این ماه، شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو گواهی رادیویی را در چین دریافت کردند. اکنون، مدل استاندارد بر روی گواهی ۳C ظاهر شده است و مشخصات شارژ آن را فاش می‌کند. در حالی که گواهی مستقیماً دستگاه را به عنوان Xiaomi 15 نامگذاری نمی‌کند، شماره مدل ۲۴۱۲۹PN74C با مدل فهرست شده در پایگاه داده IMEI مطابقت دارد و آن را به عنوان همان دستگاه تأیید می‌کند.

در مورد شارژ، حداکثر ۹۰ وات است. این همان سرعت Xiaomi 14 است، اما در حال حاضر به اندازه کافی سریع بوده، زیرا نسخه قبلی آن می‌تواند در حدود ۳۱ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد، بنابراین سرعت نباید مشکلی ایجاد کند. جزئیات شارژ بی‌سیم در حال حاضر مشخص نیست، اما می‌تواند مانند شیائومی ۱۴ بیش از ۵۰ وات باشد.

با صحبت از باقی مشخصات، نکته مهم برای این سری بدون تعجب، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود. ممکن است با یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی یا ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی برای روشن کردن تلفن همراه شود. انتظار رفته شیائومی ۱۵ ساده دارای صفحه نمایش تخت با وضوح ۱.۵K باشد که توسط شیشه کریستال دراگون محافظت می‌شود.

در عقب دارای سیستم دوربین سه گانه متشکل از سه لنز ۵۰ مگاپیکسلی برای استفاده عریض، فوق عریض و تله فوتو خواهد بود. شایعات همچنین حاکی از آن است که ما می‌توانیم یک ماژول دوربین کمی با طراحی مجدد را در مدل امسال ببینیم. سایر نکات مورد انتظار این گوشی شامل حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، ارتقاء از اپتیکال مدل سال گذشته و استاندارد ضدآب IP68 است.

سری گوشی شیائومی ۱۵ در نزدیکی

در مورد قیمت، سری ۱۵ شیائومی ممکن است امسال گران‌تر باشد و مدل ساده آن از ۴۵۹۹ یوان ( ۶۵۰ دلار) در چین شروع می‌شود. برای مقایسه، شیائومی ۱۴ با قیمت ۳۹۹۹ یوان عرضه شد. گفته می‌شود که افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های چیپست و ذخیره‌سازی است.

در دیگر خبرها طبق گزارش‌ها، شیائومی ممکن است در هفته چهارم اکتبر از گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی کند. سال گذشته، سری ۱۴ شیائومی با قیمت پایه ۳۹۹۹ یوان (~۵۶۵ دلار) معرفی شد. گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه سری ۱۵ حداقل ۵۰۰ یوان گران‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود وجود دارد. افشا جدید، با حسن نیت ارائه شده توسط رسانه CNMO، قیمت اولیه شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو را مشخص کرده است.

طبق این نشریه، یک وبلاگ نویس فناوری ادعا کرده است که گوشی شیائومی ۱۵ با قیمت ۴۵۹۹ یوان (۶۵۰ دلار) خواهد بود، در حالی که ۱۵ پرو دارای قیمت اولیه ۵۴۹۹ یوان (۷۷۵ دلار) است. این وبلاگ نویس فناوری ادعا کرده که افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های چیپست‌ها و ذخیره‌سازی است. بنابراین، سازندگان گوشی‌های هوشمند مجبورند استراتژی‌های قیمت گذاری خود را تنظیم کنند. علاوه بر این، اشاره‌های لی جون، بنیان‌گذار و رئیس شیائومی در رویداد معرفی شیائومی ۱۴، بیشتر تایید کرد که سری ۱۵ شیائومی از دوران شروع قیمت‌های ۳۹۹۹ یوان دور خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل