موبایلستان

کالکشن گیمینگ سفید برند ریزر معرفی شد

برند ریزر به تازگی کالکشن گیمینگ سفید رنگی را رونمایی کرد که شامل صفحه کلید، ماوس، هدست و هدفون گیمینگ می‌شود و همگی به رنگ سفید هستند.

Razer در واقع مجموعه‌ای خیره کننده از لوازم جانبی سفید را برای گیمرهایی که علاقه‌مند به یک چیدمان براق و شیک هستند، رونمایی کرده است.

برند ریزر و ارائه کالکشن جذاب خود

کالکشن گیمینگ سفید برند ریزر معرفی شد

Cobra Pro White Edition، Huntsman V3 Pro TKL White Edition و Seiren V3 Chroma White Edition همگی برای خرید در دسترس هستند. BlackWidow V4 Pro White Edition به طور رسمی در تاریخ ۷ ژوئن به فروش می‌رسد.

Razer یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که تجهیزات بازی، لوازم جانبی رایانه و محصولات مرتبط با تلفن همراه را طراحی، توسعه و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سن دیگو، کالیفرنیا قرار دارد. Razer به خاطر محصولات با کیفیت بالا، طراحی های نوآورانه و برند قوی خود شناخته شده است.

این  برند محبوب در میان گیمرها بوده و به دلیل محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه خود شناخته شده است. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد که برای انواع مختلف گیمرها طراحی شده و مطمئناً محصولی را پیدا خواهید کرد که نیازها و ترجیحات شما را برآورده کند. لوازم جانبی بازی، این شرکت طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی بازی را ارائه می‌دهد، از جمله پدهای کنترل، وبکم و عینک‌های بازی این لوازم جانبی برای بهبود تجربه بازی شما طراحی شده‌اند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ریزر مراجعه کنید.
مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل