موبایلستان

گوشی آیفون SE 4 طراحی عقبی شبیه آیفون ۷ پلاس دارد

انتظار می‌رود اپل در سال آینده سری آیفون SE را با مدل جدید گوشی آیفون SE 4 به روز کند. طبق شایعات، SE 4 دارای طراحی جدیدی است که از طراحی قدیمی آیفون SE 3 فاصله می‌گیرد. انتظار می‌رود SE 4 دارای نسخه اصلاح‌شده‌ای از شاسی آیفون ۱۴ باشد، اگرچه شایعات قبلی حاکی از آن بود که این گوشی بر اساس آیفون ۱۶ ساخته خواهد شد.

افشا جدیدی در اینترنت منتشر شده که به ما اشاره خوبی به نحوه سیستم دوربین در iPhone SE 4 ادعایی می‌دهد. بر اساس یک تصویر لو رفته از یک کیس به اشتراک گذاشته شده توسط سونی دیکسون، اطلاعاتی که ظاهراً مربوط به iPhone SE 4 می شود، سیستم دوربین به نظر می‌رسد یادآور آیفون ۷ پلاس است.

این نشان داده که اگرچه آیفون SE 4 ممکن است بر اساس طراحی آیفون ۱۴ باشد، اما با سیستم دوربین مشابه آیفون ۱۴ عرضه نخواهد شد، همانند آیفون ۱۵.

گوشی آیفون SE 4 با طراحی عقبی آشنا عرضه می شود

گوشی آیفون SE 4 طراحی عقبی شبیه آیفون 7 پلاس دارد

بریدگی روی تصویر قاب لو رفته همچنان نشان می‌دهد که گوشی با دوربین دوگانه عرضه می‌شود، اما دوربین‌ها می‌توانند به صورت افقی قرار بگیرند. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که آیفون SE 4 تاچ آیدی را برای Face ID حذف می‌کند و با «بریدگی عریض» بدنام اپل عرضه می‌شود.

همچنین شایعه شده که دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با فریم ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم ۷۰۰۰ با شیشه جلو و عقب است. برای پایین نگه داشتن قیمت آیفون SE 4، اپل ممکن است از قطعات قدیمی مشابه آنچه برای آیفون ۱۳ و ۱۴ استفاده می‌شود استفاده کند. همچنین گفته شده که SE 4 از آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس استاندارد قدرتمندتر است زیرا این واقعیت داشته که از ویژگی‌های Apple Intelligence پشتیبانی می‌کند.

آیفون اقتصادی نسل بعدی اپل ممکن است دکمه Action را نداشته باشد، اما در مقابل، کلید قطع صدای مورد علاقه همه را دارد که از تصویر لو رفته کیس نیز مشهود است. انتظار داریم قیمت این گوشی کمتر از ۵۰۰ دلار باشد و بر اساس شایعات، یکی از بهترین گوشی‌های میان رده است.

در دیگر خبرها اپل مونتاژ کل سری آیفون ۱۶ را به صورت رسمی در هند آغاز کرده است. این شامل دو آیفون سری پرو می‌شود که اولین بار است اپل پرچمداران رده بالای خود را در خارج از چین تولید می‌کند. این اقدام بخشی از تلاش مداوم اپل برای تنوع بخشیدن به زنجیره تولید خود از چین است.

گوشی‌های سری آیفون ۱۶ ساخت هند اواخر این ماه در هند عرضه خواهند شد و همچنین به کشورهای منتخب در سراسر جهان صادر خواهند شد. علاوه بر این، اپل در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴ فروشگاه جدید اپل در بنگالورو، پونا، دهلی و بمبئی است. این فروشگاه‌های جدید به مکان‌های موجود در دهلی و بمبئی پیوسته که در آوریل ۲۰۲۳ افتتاح شدند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل