نماد سایت موبایلستان

گوشی Galaxy A06 با طراحی کی آیلند رونمایی شد

گوشی Galaxy A06 با طراحی کی آیلند رونمایی شد

سامسونگ به طور رسمی جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود، یعنی گوشی Galaxy A06 را بدون سر و صدای معرفی کرد. سامسونگ از دستگاه مقرون به صرفه خود در ویتنام، جایی که گلکسی A06 هفته آینده به فروش می‌رسد، پرده برداشت.

طبق انتظارات ما، با توجه به تمام اطلاعات فاش شده قبلی، A06 تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. A06 دارای همان تراشه مدیاتک Helio G85 با A05 است، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برد. مانند مدل ۲۰۲۳، گوشی جدید تراشه مدیاتک خود را با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌کند.

سامسونگ می‌گوید که A06 با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود که باید اندروید ۱۴ باشد. سایر مشخصات شامل ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اسکنر اثر انگشت جانبی است. دو ارتقای اصلی ارائه شده توسط A06 نسبت به A05 یک طراحی جدید با سبک Key Island و یک صفحه نمایش ارتقا یافته است.

این گوشی دارای پنل ۶.۷ اینچی بوده، با این حال، سامسونگ می‌گوید که اکنون از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که نسبت به ۶۰ هرتز قبلی افزایش یافته است. در نهایت، شایان ذکر است که خریداران اولیه که گلکسی A06 را در ویتنام بین ۲۲ آگوست تا ۳۰ سپتامبر سفارش دهند، یک شارژر دیواری ۲۵ واتی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

گوشی Galaxy A06 با طراحی جدید، نمایشگر بهتر و شارژر دیواری رایگان

در مورد قیمت، خریداران در ویتنام به دنبال قیمت VND 3,190,000 (127 دلار) برای مدل ۴GB/64GB و VND 3,790,000 (151 دلار) برای نوع ۶GB/128GB هستند. هنوز هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه گوشی Galaxy A06 در بازارهای دیگر نشده است. به همین ترتیب، سامسونگ یک بار در اعلامیه خود از کلمات “AI” یا “Circle to Search” استفاده نکرده است، بنابراین انتظار داریم که گلکسی A06 فاقد هر دو باشد. سامسونگ اخیراً Circle را برای جستجوی گوشی‌های گلکسی A تدارک دیده ، اما این ویژگی به چند دستگاه محدود می‌شود، از گلکسی A34 و بالاتر.

در دیگر خبرها به نظر می‎‌رسد سامسونگ برای معرفی گوشی Galaxy S24 FE، مدل جدید Fan Edition خود آماده می‌شود. در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی این دستگاه را معرفی نکرده است، صفحه پشتیبانی از این گوشی پیشتر در وب سایت سامسونگ فعال شده است و اخیراً اطلاعات فاش شده بسیاری از جزئیات آن را فاش کرده است. اکنون یک نشریه کره‌ای ETNews نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در ماه اکتبر در سطح جهانی عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۴FE از پردازنده Exynos 2400e سامسونگ استفاده می‌کند که احتمالاً نسخه‌ای از Exynos 2400 است که در گلکسی S24 و S24 Plus یافت می‌شود. One UI 6.1.1، آخرین نسخه از پوسته سفارشی اندروید سامسونگ روی این گوشی اجرا خواهد شد. انتظار می‌رود این مدل دارای باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپرساعتی باشد و مطالب بازاریابی فاش شده حاکی از آن است که سامسونگ اعداد استقامت چشمگیری را ارائه خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل