نماد سایت موبایلستان

گوشی Galaxy S25 FE یک هیولا است

گوشی Galaxy S25 FE یک هیولا است

گوشی Galaxy S24 FE ماه گذشته در هند و بازارهای جهانی عرضه شد و جزئیات جانشین ادعایی آن قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده است. با توجه به جزئیاتی که توسط یک منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده، این شرکت سال آینده به جای استفاده از پردازنده موبایل Exynos خود، گوشی Galaxy S25 FE را به جدیدترین چیپست پرچمدار مدیاتک مجهز خواهد کرد.

در همین حال، یک نشریه کره جنوبی گزارش داد که سامسونگ در حال بررسی امکان عرضه Galaxy S25 FE به عنوان یک گوشی هوشمند باریک با باتری باریک‌تر اما بزرگ‌تر است. Elec گزارش می‌دهد که سامسونگ در حال بررسی توسعه گلکسی S25 FE به عنوان یک گوشی هوشمند باریک است.

برخلاف سامسونگ گلکسی اس ۲۵، گلکسی اس ۲۵ پلاس و گلکسی اس ۲۵ اولترا که انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شوند، این شرکت کره جنوبی احتمالاً تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ گوشی هوشمند جدیدی با نسخه فن (FE) عرضه نخواهد کرد. این مدل باریک سامسونگ گلکسی S25 FE طبق گزارشات دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است، درست مانند مدل نسل فعلی گلکسی S24 FE این شرکت.

بر اساس این نشریه، برای دستیابی به فاکتور باریک ظاهری، سامسونگ می‌تواند مساحت باتری را افزایش دهد و در عین حال ضخامت آن را کاهش دهد. سامسونگ تنها شرکتی نیست که گفته می‌شود روی یک گوشی پرچمدار باریک‌تر کار می‌کند. گزارش های اخیر حاکی از آن است که اپل همچنین در حال کار بر روی یک آیفون باریک آیفون ۱۷ ایر است که می‌تواند سال آینده به عنوان باریک‌ترین گوشی این شرکت تا به امروز به عنوان بخشی از سری آیفون ۱۷ معرفی شود.

در پست X (توئیتر سابق)، مشاور @jukanlosreve ادعا می‌کند که سامسونگ پیشتر در حال مذاکره با مدیاتک برای گنجاندن تراشه پرچم‌دار جدید این سازنده تراشه Dimensity 9400 در سری گلکسی اس ۲۵ بوده است، اما این بحث‌ها اکنون تغییر کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ Samsung Galaxy S25، Galaxy S25+ و Galaxy S25 Ultra، در اوایل سال ۲۰۲۵ به اسنپدراگون ۸ نسل ۴  مجهز خواهند شد.

در عین حال، سامسونگ گلکسی S25 FE را می‌توان به چیپست مدیاتک Dimensity 9400 مجهز کرد. این بدان معنا است که برخلاف Galaxy S24 FE که به پردازنده داخلی Exynos 2400e مجهز شده بود، Galaxy S25 FE سال آینده می‌تواند با چیپست قدرتمند مدیاتک وارد بازار شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل