نماد سایت موبایلستان

گوشی OnePlus 13 تاییدیه MIIT گرفت

گوشی OnePlus 13 تاییدیه MIIT گرفت

وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال ۲۰۲۴ نیز مدل گوشی OnePlus 13 را در نظر گرفت.

وان پلاس قصد دارد اولین برند گوشی هوشمندی باشد که یک گوشی پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام عرضه می‌کند. با نزدیک شدن به معرفی اسنپدراگون، به نظر می‌رسد که رونمایی OnePlus 13 نیز نزدیک است. مشاهده اخیر در یک گواهی چینی نیز از این انتظارات پشتیبانی کرده است، بنابراین آنچه ما می‌دانیم در اینجا آمده است.

دستگاه پریمیوم نسل بعدی سازنده گوشی‌های هوشمند چینی در پایگاه داده MIIT ظاهر شد. این یک پلتفرم اصلی صدور گواهی است که به عرضه قریب الوقوع وان پلاس ۱۳ اشاره می‌کند. این دستگاه با شماره مدل PJZ110 مشاهده شد و دارای گواهی اتصال ۵G، اسلات دو سیم کارت و اجرا بر روی سیستم عامل اندروید بود.

جدا از این مشخصات اولیه، MIIT هیچ جزئیات قابل توجه دیگری را فاش نکرد. اما به لطف افشا و گزارش‌های مختلف، اطلاعات کمی در مورد مشخصات آن داریم. تایید شده که وان پلاس ۱۳ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه می‌شود. لیست GeekBench این گوشی هوشمند را با ۱۶ گیگابایت رم به نمایش گذاشت. بنچمارک‌ها همچنین گوشی پرچمدار آن را با سیستم عامل اندروید ۱۵ از جعبه تایید کردند. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که یک بسته باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی می‌تواند انرژی این دستگاه را تامین کند که از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی OnePlus 13 در نزدیکی رونمایی

دوربین، انتظار می‌رود که قسمت پشتی دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT808 به همراه یک لنز با زاویه فوق‌العاده و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ باشد. ماژول دوربین کالیبراسیون Hasselblad را ادامه خواهد داد. سایر جزئیات قابل توجه شامل امتیاز IP69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و گزینه جدید چرم سبز وگان می‌شود. گوشی OnePlus 13 در GeekBench عملکرد بهتری نسبت به چیپست اپل A18 آیفون ۱۶ داشت. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، این دستگاه پرچمدار در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود وان پلاس از گوشی وان پلاس ۱۳ در نوامبر سال جاری در چین رونمایی کند. پیش بینی می‌شود که سری گوشی‌های هوشمند وان پلاس آیس ۵ ممکن است در سه ماهه چهارم، احتمالاً در دسامبر سال جاری، عرضه شوند. به عنوان یک دستگاه پرچمدار، پیش بینی شده OP13 دارای تراشه آینده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد. گفته شده که وان پلاس آیس ۵ پرو نیز از همین تراشه بهره خواهد برد.

در مقایسه با وان پلاس ۱۳، Ace 5 Pro یک گوشی عملکرد محور با تمرکز کمتر بر روی عکاسی خواهد بود. امروز، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی یک پست Weibo منتشر کرد تا جزئیات کلیدی گوشی هوشمند را فاش کند. در حالی که DCS نام گوشی را در افشای بالا مشخص نکرده است، گمان می‌رود که او می‌تواند به OnePlus Ace 5 Pro اشاره کند. این گزارش با گفتن اینکه دستگاه به تراشه SM8750 مجهز خواهد شد آغاز می‌شود که چیزی جز اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل