نماد سایت موبایلستان

گوشی Redmi 14C 5G بزودی معرفی می شود

گوشی Redmi 14C 5G بزودی معرفی می شود

گوشی Redmi 14C 5G رسما تایید شد. با توجه به اطلاعاتی که از کد منبع HyperOS به دست آوردیم، وجود مدل Redmi 14C 5G را فاش می‌کنیم. ۱۴C 5G جدید، همان ویژگی‌های Redmi 14R 5G را خواهد داشت.

در اخبار قبلی خود به POCO M7 5G نیز اشاره کردیم. POCO M7 5G یک نسخه ریبرند از مدل‌های Redmi 14R / 14C 5G خواهد بود. در این گزارش، ما بر روی Redmi 14C 5G تمرکز خواهیم کرد. در مقایسه با Redmi 13C 5G قبلی، می‌توان گفت که مدل جدید دارای Snapdragon 4 Gen 2 خواهد بود.

ما شماره مدل Redmi 14C 5G را فاش کرده بودیم و ۴ شماره مدل مختلف از این دستگاه فاش شد: “۲۴۱۱DRN47G”، “۲۴۱۱DRN47R”، “۲۴۱۱DRN47I” و “۲۴۱۱DRN47C”. شیائومی این گوشی هوشمند را با نام Redmi 14R 5G وارد بازار چین کرد. انتظار می‌رود Redmi 14R 5G در بازار جهانی و هند با نام “Redmi 14C 5G” معرفی شود. ما پیشتر می‌توانیم نام انحصاری دستگاه را برای بازار هند تأیید کنیم. Redmi 14R 5G به طور رسمی در مناطق دیگر با نام “Redmi 14C 5G” معرفی خواهد شد.

ردمی ۱۴C 5G دارای نام رمز “flame” و شماره مدل “۲۴۱۱DRN47I” است. حرف I در انتهای شماره مدل مخفف هند است. این تایید می‌کند که Redmi 14C 5G در بازار هند معرفی خواهد شد. همزمان این گوشی هوشمند در ژاپن نیز معرفی خواهد شد.

مدل Redmi 14C 5G که در ژاپن به فروش می‌رسد با شماره مدل “۲۴۱۱DRN47R” ظاهر می شود.

گوشی Redmi 14C 5G در نزدیکی

در دیگر خبرها هدفون Redmi Buds 6 Lite در برخی بازارهای جهانی رونمایی شده است. محصول جدید شیائومی با طراحی داخل گوش با ساقه‌های گرد و نوک گوش سیلیکونی عرضه می‌شود. ادعا شده زمان پخش کلی تا ۳۸ ساعت را ارائه می‌دهد، این هدفون دارای باتری ۴۵ میلی آمپرساعتی است، در حالی که کیس شارژ دارای سلول باتری ۴۸۰ میلی آمپرساعتی است.

آنها تا ۴۰ دسی بل حذف نویز فعال (ANC) و کدک صوتی AAC را پشتیبانی می‌کنند. این هدفون‌ استریو بی‌سیم واقعی (TWS) به Redmi Buds 6 Active می‌پیوندند که در ماه آگوست در برخی بازارها معرفی شد. قیمت Redmi Buds 6 Lite بیش از ۱۴.۹۹ پوند (تقریباً ۱۷۰۰ روپیه) تعیین شده است. در بریتانیا، هدفون TWS در رنگ‌های سیاه و سفید موجود است. طبق گزارشات، آنها در سایر بازارهای منتخب اروپایی در دسترس هستند، جایی که آنها در رنگ سوم آبی نیز برخوردار است.

هدفون Redmi Buds 6 Lite به درایورهای دینامیک تیتانیوم ۱۲.۴ میلی‌متری و سیستم میکروفون دوگانه با پشتیبانی از فناوری کاهش نویز با پشتیبانی از هوش مصنوعی مجهز شده است. این هدفون دارای طراحی سنتی درون گوش با ساقه‌های گرد و نوک گوش سیلیکونی است. جلو کیس شارژ مغناطیسی هدفون دارای نشانگر پالس LED شکافی است.

گفته می‌شود هدفون TWS جدید ردمی تا ۴۰dB ANC را پشتیبانی می‌کند. آنها با برنامه Earbuds شیائومی سازگار هستند و با چهار حالت EQ از پیش نصب شده، یعنی “استاندارد”، “تقویت سه برابر”، “تقویت باس” و “تقویت صدا” عرضه می‌شوند. کاربران می‌توانند از برنامه برای شخصی‌سازی تنظیمات اکولایزر یا مدیریت سطوح ANC استفاده کنند. Redmi Buds 6 Lite اتصال بلوتوث ۵.۳ را در کنار پشتیبانی از کدک صوتی AAC ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل