نماد سایت موبایلستان

گوشی Redmi 14R 5G میان رده معرفی شد

گوشی Redmi 14R 5G میان رده معرفی شد

شیائومی گوشی Redmi 14R 5G را معرفی کرده که مدل جدیدی از سری محصولات ردمی است. هدف این گوشی ارائه ویژگی‌های اساسی مورد نیاز کاربران با تمرکز بر قابلیت اطمینان و کاربردی بودن است.

ردمی ۱۴R 5G دارای صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۴۰ در ۷۲۰p پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در حالت روشنایی بالا می‌تواند به ۶۰۰ نیت برسد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ قدرت گرفته که نسبت به Dimensity 6100+ مورد استفاده در Redmi 13R ارتقا یافته است.

Redmi 14R 5G با باتری ۵۱۶۰ میلی آمپرساعتی همراه شده که یک روز کامل می‌تواند دوام بیاورد. این برند همچنین یک شارژر ۱۰ واتی در جعبه قرار داده است، اگرچه این گوشی دارای شارژ سریع ۱۸ واتی است. در بخش دوربین، Redmi 14R 5G دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است. این حسگرها هرچند رده بالا نیستند، اما برای گرفتن عکس‌های معمولی و برقراری تماس‌های ویدیویی کافی خواهند بود.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به حسگر اثرانگشت جانبی، قابلیت دو سیم‌کارت، پشتیبانی از کارت microSD، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک بلندگو اشاره کرد. در بخش نرم افزاری، این دستگاه دارای سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ است. وزن دستگاه بسته به متریال از ۲۰۵.۳۹ گرم تا ۲۱۲.۳۵ گرم متغیر بوده و ابعاد ۱۷۱.۸۸ در ۷۷.۸ در ۸.۲۲ میلیمتر دارد.

گوشی Redmi 14R 5G از راه رسید

Redmi 14R 5G بیش از ۱۰۹۹۹ یوان (حدود ۱۵۵ دلار) قیمت دارد. این تلفن هوشمند در رنگ‌های مختلف از جمله چرم (سبز)، شیشه (مشکی و بنفش) و پلاستیک (آبی) عرضه می‌شود.

در اخبار دیگر، شیائومی پس از عرضه اولیه گوشی قبلی در ویتنام طی تاریخ ۳۱ مارس، Redmi 14C مقرون به صرفه را در سطح جهانی عرضه کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی Dot Drop با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه از پردازنده مدیاتک Helio G81 Ultra با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا پشتیبانی می‌کند. این دستگاه بر روی HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود.

در دیگر خبرها پیش‌بینی می‌شود که شیائومی مجموعه تبلت‌های پریمیوم جدید خود را که احتمالاً سری شیائومی  پد ۷ نامیده می‌شود، در اوایل سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ رونمایی کند.

شایعات حاکی از آن است که حداقل سه مدل مختلف وجود خواهد داشت که دو مدل آن دارای سخت‌افزار سطح پرچم‌دار هستند. علاوه بر این، انتظار می‌رود این برند اولین تبلت OLED خود را در سال جاری معرفی کند.  در اوایل سال جاری، شیائومی Pad 6s Pro را معرفی کرد که دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی ال سی دی باکیفیت، در کنار تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بود. شایعه شده است که مدل پایه شیائومی پد ۷ از برخی از سخت افزارهای خود از جمله Snapdragon 8 Gen 2 و صفحه نمایش ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده مجدد خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل