نماد سایت موبایلستان

گوشی Redmi Note 13R با پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد

گوشی Redmi Note 13R با پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 معرفی شد

گوشی Redmi Note 13R به عنوان جانشین Redmi Note 12R سال گذشته در چین عرضه شد. گوشی جدید سری نوت در سه گزینه رنگی و پنج پیکربندی رم و ذخیره‌سازی موجود است.

این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی بوده و از پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ بهره می‌برد. گوشی Redmi Note 13R با HyperOS عرضه می‌شود و دارای  دوربین دوگانه در عقب است که توسط یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رهبری می‌شود. یک باتری ۵۰۳۰ میلی آمپرساعتی در این مدل جای داده شد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت Redmi Note 13R برای نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی ۱۳۹۹ یوان تعیین شده است. مدل‌های ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی حافظه داخلی به ترتیب ۱۵۹۹ یوان، ۱۷۹۹ یوان ، ۱۹۹۹ یوان و ۱۵۹۹ یوان است. در همین حال، یک مدل رده بالا با ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه قیمت ۲۱۹۹ یواندارد. Redmi Note 13R در حال حاضر برای خرید در چین در رنگ‌های Ice Crystal Silver، آبی دریای روشن و Midnight Dark موجود است.

این گوشی دو سیم کارته (نانو) با سیستم عامل HyperOS همراه بوده و دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی (۱۰۸۰×۲۴۶۰ پیکسل) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. صفحه نمایش یک حفره وسط داشته تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. این گوشی دارای یک چیپ اسنپدراگون ۴ نسل ۲ بوده که در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

گوشی Redmi Note 13R از راه رسید

در بخش دوربین، ردمی Note 13R دارای یک سیستم دوربین دوگانه عقب است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد. گزینه‌های اتصال در Redmi Note 13R شامل بلوتوث، گلوناس، گالیله، GPS/A-GPS، NFC، پورت USB Type-C، Wi-Fi و GPS می‌شود. حسگرهای داخلی شامل حسگر نور محیط، حسگر شتاب، قطب نما الکترونیکی، سنسور فاصله، ژیروسکوپ مجازی و بلستر مادون قرمز است. حسگر اثرانگشت جانبی هم تدارک دیده شد.

شیائومی یک باتری ۵۰۳۰ میلی آمپرساعتی را روی Redmi Note 13R با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی تعبیه کرده است. ابعاد آن ۱۶۸×۷۶.۲۸×۸.۳۲ میلیمتر و وزن آن ۲۰۵ گرم است.

در دیگر خبرها شیائومی روتر جدیدی را در چین به نام روتر شیائومی BE5000 Wi-Fi 7 معرفی کرده است که از آخرین فناوری Wi-Fi 7 با قیمتی جذاب بهره می‌برد. در حالی که جزئیات عرضه جهانی هنوز فاش نشده، BE5000 یک ارتقاء قابل توجه برای مصرف کنندگان چینی ارائه می‌دهد که به دنبال تقویت Wi-Fi خانگی خود هستند.

BE5000 سرعت فوق العاده بالایی را با حداکثر تئوری ۵۰۱۱ مگابیت در ثانیه نوید می‌دهد. شیائومی ادعا می‌کند که این به بهبود قابل توجهی نسبت به وای فای ۶ تبدیل شده، با افزایش توان و سرعت به ترتیب تا ۶۸درصد و ۴۸درصد.

BE5000 دارای ویژگی‌هایی مانند Multi-Link Operation و فناوری Xrange 2.0 شیائومی برای اتصالات نرم‌تر و پوشش وسیع‌تر است. این به یک اتصال پایدارتر مربوط می‌شود، که به ویژه برای خانه‌های بزرگ‌تر یا کاربرانی که با افت سیگنال رو به رو هستند، مفید است. گیمرها از شتاب دهنده داخلی بازی قدردانی می‌کنند، در حالی که ادغام با سیستم HyperOS شیائومی امکان اتصال و مدیریت آسان دستگاه‌های خانه هوشمند را فراهم می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل