نماد سایت موبایلستان

آنر ۳۰۰ یک گوشی خوش قیمت و کامپکت است

آنر 300 یک گوشی خوش قیمت و کامپکت است

برند Honor اگرچه چند سالی می‌شود از هوآوی جدا شد، اما به عنوان برندی مستقل توانسته محصولات بزرگی را در سال‌های قبل عرضه کند. در این بین بزودی باید شاهد رونمایی آنر ۳۰۰ باشیم.

به طور کلی Honor و Vivo ممکن است با گوشی‌های هوشمند نسل بعدی خود در یک خط باشند. اگرچه گوشی سری ویوو X200 یعنی X200 Pro Mini به عنوان یک گوشی پرچمدار جمع و جور جدید به فروش برسد، در این بین شایعه جدیدی نشان می‌دهد که Honor 300 می‌تواند یک گوشی هوشمند کوچک دیگر آینده باشد.

شایعه جدیدی از سوی اسمارت پیکاچو، مشاور معروف در Weibo منتشر شده است. این پست ادعا می‌کند که انتظار می‌رود سری آنر ۳۰۰ مدل جدیدی از گوشی هوشمند با سایز کوچک را به همراه داشته باشد. در حالی که نام این دستگاه فاش نشده، ممکن است نسخه پایه در مجموعه جدید پریمیوم باشد. اگر آنر ۳۰۰ گوشی کوچک جدید این برند باشد، احتمالاً با تعداد انگشت شماری از مدل‌های مشابه در بازار رقابت خواهد کرد.

این شامل موتورولا Edge 50 Neo، گوگل Pixel 7a و گلکسی S23 FE می‌شو. برای یادآوری، سری آنر ۲۰۰ تنها دارای آنر ۲۰۰، آنر ۲۰۰ پرو، آنر ۲۰۰ لایت و آنر ۲۰۰ اسمارت بود. در ماه آگوست، ما همچنین گزارشی را پوشش دادیم که رندرهایی از Honor 300 Pro و طراحی منحصر به فرد عقب آن را به اشتراک گذاشته بود. با توجه به عرضه سری آنر ۲۰۰ در ماه می، سری آنر ۳۰۰ احتمالاً در همان زمان سال آینده عرضه خواهد شد.

آنر ۳۰۰ سال ۲۰۲۵ از راه می رسد

این بدان معنی است که ما هنوز زمان زیادی تا رونمایی آن داریم و همچنین روند صعودی جدیدی را نشان می‌دهد. گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش کوچک محبوبیت خود را به دستگاه‌های صفحه نمایش بزرگ از دست دادند. حتی در بخش‌های پریمیوم، گلکسی اس ۲۴ سامسونگ و آیفون ۱۶ اپل از تنها گوشی‌های پرچمدار جمع و جور هستند. بنابراین به نظر می‌رسد برندها بار دیگر در حال ساخت گوشی‌های هوشمند جدید هستند که کسانی را که گوشی‌های کوچک‌تر را ترجیح داده هدف قرار می‌دهند. شایان ذکر است که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین باید شایعه دانست.

در دیگر خبرها آنر رسما اعلام کرده که سری گوشی آنر X60 را روز ۱۶ اکتبر رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم این سری حداقل شامل سه مدل باشد و دارای گزینه‌های شارژ سریع ۳۵ وات و ۶۶ وات. این گوشی‌ها همچنان به نمایشگرهای دوگانه خمیده، دوام بالا و عمر باتری چشمگیر و با پیشرفت‌های بیشتر ادامه خواهند داد.

سری آنر X50 که در جولای ۲۰۲۳ عرضه شد، با فروش بیش از ۱۵ میلیون دستگاه در کمتر از ۱۵ ماه، به طور متوسط ​​در هر ۲.۷ ثانیه، به موفقیت قابل توجهی دست یافت. علی‌رغم ضخامت باریک ۷.۹۸ میلیمتری، ارتفاع مجموع این واحدهای فروخته شده از ارتفاع ۱۳ قله اورست فراتر می‌رود. سری X60 بر روی نقاط قوت X50 ساخته خواهد شد و احتمالاً بر جنبه‌هایی مانند عملکرد و دوام تمرکز دارد.

گزارش اخیر تقریباً همه چیز را در مورد X60 فاش کرد. انتظار داریم این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. در بخش فنی، دستگاه دارای تراشه Dimensity 7025، رم ۱۲ گیگابایتی، ۱۲ گیگابایت رم مجازی، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل