نماد سایت موبایلستان

آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای گوشی Galaxy A54 منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای گوشی Galaxy A54 منتشر شد

سامسونگ به انتشار آپدیت امنیتی سپتامبر ۲۰۲۴ برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود ادامه می‌دهد. گوشی Galaxy A54 جدیدترین گوشی میان رده‌ای است که بروزرسانی امنیتی جدید را دریافت کرده و در ایالات متحده نیز در حال دریافت آپدیت است.

یک به‌روزرسانی امنیتی جدید اکنون برای نسخه قفل شده توسط شرکت مخابراتی گلکسی A54 در ایالات متحده در دسترس است. این نرم افزار دارای نسخه سیستم عاملی A546USQS8CXH7 است و وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۴ را ارائه می‌کند که ۶۷ آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه نرم افزار قبلی را برطرف می‌کند. بروزرسانی هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را به همراه ندارد.

این به‌روزرسانی اکنون در شبکه‌های Comcast و Xfinity Mobile در دسترس است و احتمالاً بزودی در سایر اپراتورها نیز منتشر خواهد شد. اگر گلکسی A54 قفل شده توسط شرکت مخابراتی در ایالات متحده دارید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و سپس روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را در گوشی خود بررسی کنید.

 سامسونگ گلکسی A54 را در اوایل سال ۲۰۲۳ با اندروید ۱۳ عرضه کرد. این گوشی میان رده در اواخر سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرد و انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری به‌روزرسانی اندروید ۱۵ (One UI 7.0) را دریافت کند. سامسونگ قبلاً آزمایش One UI 7.0 را روی دستگاه آغاز کرده است.

گوشی Galaxy A54 آپدیت شد

در دیگر خبرها سامسونگ آپدیت جدیدی برای سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرده است، اما آن چیزی نیست که شما می‌خواهید. One UI 6.1.1 بخشی از این بروزرسانی نیست. این فقط یک به‌روزرسانی امنیتی معمولی بوده که آپدیت امنیتی اندروید و One UI سپتامبر ۲۰۲۴ را به Galaxy S21، S21+ و S21 Ultra می‌آورد.

آیا Galaxy S21، S21+ و S21 Ultra حتی برای One UI 6.1.1 واجد شرایط هستند؟ با توجه به اینکه چگونه آنها تنها یک ویژگی هوش مصنوعی را با بروزرسانی One UI 6.1 دریافت کردند، ما چنین فکر نمی‌کنیم. One UI 6.1.1 دارای بسیاری از ویژگی‌ها و بهبودهای غیر هوش مصنوعی است، اما سامسونگ احتمالاً آن‌ها را به سری گلکسی اس S21 با اندروید ۱۵ و One UI 7.0 اضافه می‌کند.

در حال حاضر، تنها دستگاه‌هایی که تایید شده برای One UI 6.1.1 واجد شرایط هستند، پرچمداران Galaxy S و Galaxy Z هستند که در سال ۲۰۲۲ و بعد از آن عرضه شدند. سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۸ و گلکسی تب اس ۹ نیز واجد شرایط هستند. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای سری‌های گلکسی S24، سری S23، S23 FE، Fold 5، Flip 5 و Galaxy Tab S9 منتشر می‌شود و از سال ۲۰۲۲ در هفته‌های آینده بر روی دستگاه‌های پرچم‌دار ارائه می‌شود.

به‌روزرسانی امنیتی ماه سپتامبر برای سری گلکسی S21 در اروپا در دسترس است. باید در روزهای آینده راه خود را به مناطق دیگر آغاز کند. می‌توانید به‌روزرسانی را از طریق شماره ساخت G99xBXXSCGXH7 شناسایی کنید و آن را از طریق تنظیمات- منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی دانلود کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل